Do jej obowiązków będzie należało tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnych oraz projektów z zakresu ochrony zdrowia i zdrowego stylu życia.
Nina Osucha związana jest z PR-em od ponad 4 lat. Specjalizuje się w doradztwie public relations i Public Affairs dla branży farmaceutycznej oraz medycznej. Do Grayling przeszła z agencji Vision Group, gdzie współtworzyła i realizowała kampanie mające na celu budowanie świadomości społecznej oraz skuteczną komunikację do decydentów w wielu obszarach zdrowotnych, m.in. zdrowego starzenia się, diabetologii, pulmonologii, okulistyki, otyłości oraz chorób rzadkich.
Zobacz również
– Jestem przekonana, że dołączenie Niny do naszego zespołu pozwoli jeszcze mocniej rozwijać nasze kompetencje w zakresie ochrony zdrowia i jednocześnie sukcesywnie poszerzać portfolio klientów reprezentujących tę branżę – mówi Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland.
Grayling Poland to trzecia największa agencja PR w Polsce – wg rankingu fee income opracowanego na zlecenie Związku Firm Public Relations (ZFPR). Firma zatrudnia ponad 30 konsultantów specjalizujących się m.in. w takich obszarach jak PA, employer branding, PR w sektorach ochrony zdrowia, publicznym, finansowym, energetycznym, a także komunikacja korporacyjna, kryzysowa i promocja marek konsumenckich. Projekty prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych. Tylko w minionym roku Grayling zdobył tytuł „Najlepszej Firmy PR w regionie Europy Wschodniej” w EMEA SABRE Awards, a zrealizowana przez firmę na rzecz Novo Nordisk kampania „Focus on Success” została uznana za jeden z najlepszych projektów komunikacji wewnętrznej w ramach prestiżowego konkursu „Złote Spinacze 2016”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach