Akcja promocyjna #NISKIECENYDLAWSZYSTKICH obowiązuje w dniach 8-14.04. we wszystkich sklepach Delikatesów Centrum, czyli w ponad 1400 punktach w całej Polsce.
Ze specjalnych promocji mogą korzystać nie tylko uczestnicy programu lojalnościowego Delikatesów Centrum, ale także osoby mające przy sobie karty „Moja Biedronka” lub „Lidl Plus”. Sklepy Delikatesy Centrum zostały już wyposażone w opcję skanowania obu kart.
Zobacz również
– Ta akcja to nie tylko realna korzyść dla konsumenta, ale również nasza odpowiedź na próbę zawłaszczenia narracji o atrakcyjnych cenach przez największych. Zdecydowaliśmy się na niestandardowy ruch, żeby pokazać, że promocyjne ceny i ciekawe akcje to nie tylko dyskonty. Chodząc do innych sklepów, można oszczędzić równie dużo, także na codziennych zakupach – mówi Dariusz Stolarczyk, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny za sieć Delikatesy Centrum.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Akcji promocyjnej w Delikatesach Centrum towarzyszy kampania, która obejmuje emisję reklam w telewizji, radiu, internecie i prasie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W spocie w Delikatesach Centrum spotykają się klientki Lidla i Biedronki, które skanują przy kasie karty tych sieci. Narrator informuje, że niskie ceny nie mają właściciela, a Delikatesy Centrum są dla wszystkich. Zachęca do kupowania z aplikacją Biedronki lub Lidla. Przekonuje, że w ten sposób można zaoszczędzić na zakupach tyle samo lub jeszcze więcej.
Redakcja NowegoMarketingu otrzymała zestaw materiałów zapowiadających akcję.