– własnego, emocjonalnego filmu wideo, który przypomina o tym, jak ważna jest bliskość w rodzinie.
Dla jednych z nas są tak naprawdę rodzicami, tylko z innego pokolenia, a dla innych źródłem nauki, inspiracji i rodzinnych wartości. Nie da się bez nich pielęgnować bliskości. Mimo różnicy wieku, czasami rozumieją nas lepiej niż nasi rówieśnicy. Babcia i Dziadek – znają nas najlepiej i zasługują na najpiękniejszą laurkę od swoich wnuków.
Zobacz również
Na Dzień Babci i Dziadka NIVEA daje niepowtarzalną możliwość dzielenia się z nimi rodzinną bliskością i stworzenia swojego własnego filmu z życzeniami. Każdy, kto będzie chciał dać im coś więcej, niż tylko kwiaty, będzie mógł nagrać wideo ze swoimi życzeniami – to piękny prezent od wnuka lub wnuczki, a także wzruszający sposób na to, by poznać krótkie historie innych.
Stworzenie własnego filmu jest bardzo proste – film wideo może być nagrany telefonem komórkowym i nie powinien przekraczać 20 sekund. Każdy, kto to zrobi, powinien następnie wgrać go na stronę internetową NIVEA (http://www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/pielegnuj-bliskosc) oraz odpowiednio podpisać. Po kilku chwilach NIVEA odeśle link ze spersonalizowanym filmem na podany adres e-mail, gotowy do pokazania Babci i Dziadkowi – to życzenia przekazane w najpiękniejszej formie.
Własne życzenia, prosto z serca, za to w wyjątkowej i profesjonalnej oprawie – to tylko kilka słów, a bardzo często również najpiękniejszy prezent, jaki możemy dać bliskiej osobie. Tylko my tak naprawdę wiemy, czego pragną i co wzrusza do łez nasze Babcie i Dziadków.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
NIVEA przygotowała akcję „Pielęgnuj bliskość z Babcią i Dziadkiem” we współpracy z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, która stworzyła kampanię w Internecie – od dedykowanego landing page z możliwością tworzenia własnych filmów, przez interaktywne formy wideo, aż po niestandardowe nośniki reklamowe online. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OMD.
Słuchaj podcastu NowyMarketing