– Instagram jest bardzo popularnym medium wśród głównej grupy docelowej marki. Stwarza też możliwość komunikacji spójnej z misją marki – opartej na naturalności, wykorzystaniu kosmetyków w codziennym użyciu. Marka NIVEA zawsze dąży do bycia jak najbliżej swoich konsumentek i ich potrzeb. Na Instagramie przeprowadzane będą także konkursy i aktywacje konsumenckie – mówi Joanna Augustyniak, Digital Marketing NIVEA.
Link do profilu na Instagramie: www.instagram.com/nivea_pl/
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za opracowanie strategii i działania na Instagramie odpowiada, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar. Zespół Lubię to odpowiada również za launch oraz obecność marki na Facebooku oraz YouTube. NIVEA jest obecna na Facebooku od 2011 roku i nieprzerwanie utrzymuje status największego oraz jednego z najbardziej angażujących fanpage kosmetycznych na polskim rynku. Pod koniec 2015 r. NIVEA przedłużyła współpracę z agencją Lubię to – linked by Isobar na kolejne 3 lata.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]