Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

NIVEA wystartowała z loterią „Kto kibicuje, ten wygrywa”

Ruszyła ogólnopolska loteria NIVEA MEN, w której do wygrania jest ponad 4000 nagród. Rozpoczęła się 03.11 i potrwa do 31.12.2022 roku. Za kompleksową organizację odpowiada agencja NAV agency.
O autorze
0 min czytania 2022-11-10

Loteria „Kto kibicuje, ten wygrywa” – zasady i nagrody

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić dowolny produkt NIVEA MEN i zarejestrować paragon na stronie www.niveamen.pl. Do wygrania jest ponad 4000 nagród, a wśród nich 16 zestawów Sony PlayStation 5 z dwoma kontrolerami DualSense i trzema grami, które można wygrać w losowaniach tygodniowych oraz 30 słuchawek dousznych Sony, 120 piłek Real Madryt, 1000 zestawów kosmetyków NIVEA MEN i 3000 kart podarunkowych na allegro.pl w losowaniach natychmiastowych.

Szeroka komunikacja loterii NIVEA MEN

Loteria NIVEA będzie szeroko komunikowana w digitalu, reklamie TV oraz na POSM w punktach sprzedaży na terenie całej Polski. Za opracowanie koncepcji kreatywnej, kreację KV i POSM, obsługę oraz organizację prawną loterii odpowiada agencja NAV agency we współpracy z Golden Submarine oraz Publicis One Touch.