Serwis przygotował 4 odsłony reklam: w języku kaszubskim i z elementami gwary: wielkopolskiej, podlaskiej oraz śląskiej. Celem kampanii jest dotarcie do specjalistów IT, którzy utożsamiają się ze swoim regionem i chętnie podjęliby pracę w swojej małej ojczyźnie.
Twórcy konceptu w kreacjach postawili na prostotę. W śląskiej odsłonie kampanii bohater na wizualizacji mierzy się z błędem w kodzie i retorycznie pyta dlaczego go to spotkało. Serwis zachęca go do znalezienia nowej pracy: „A może prziszoł czas na szukanie nowyj roboty? Niy czekej i ôbadej nojnowsze ôferty na No Fluff Jobs!”
Zobacz również
W języku kaszubskim wykorzystano z kolei scenę sytuacyjną z charakterystycznym dla regionu słówkiem „jo”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Do reklamy dołączony jest komunikat o ofertach pracy: „Szukôsz Të za robotą jakno szpecjalista IT? Nalezë jã na No Fluff Jobs – blós kòl nas 100% bédënków z przedzélama płaceniégò!”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W wielkopolskiej wersji programista dowiaduje się, że praca czeka na niego za winklem (= za rogiem), a na wizualizacji, obok laptopa są pyry z gzikiem oraz charakterystyczne dla gwary słówko „Tej”. Komunikat jest prosty: No Fluff Jobs – praca bez blubrów (= bredni, bzdur, fluffu).
W podlaskiej wersji kampanii wykorzystano typowe regionalne zwroty „dla” oraz „bez tołku” (= bez sensu, pomyślunku), a w wizualizacji można zobaczyć lokalny akcent, czyli… żubra za oknem.
„Szukasz pracy w IT? Nasze oferty się dla Ciebie spodobają” czy „Praca w IT? Nie szukaj ofert bez tołku!”.
Kampania do tej pory emitowana była jedynie na Facebooku. W grupie docelowej wyświetlona została już ponad milion razy w ciągu niecałych 3 tygodni. Mimo swojego charakteru, zachęcającego do aplikacji na oferty pracy spotkała się z dużym odzewem i zaangażowaniem ze świata IT, a co najważniejsze spełnia swoją funkcję i rzeczywiście zachęca programistów do aplikacji na nowe oferty pracy.
No Fluff Jobs przekonuje kampanią, że nie zawsze trzeba korzystać z drogich agencji czy wydawać dużych kwot na reklamy, aby osiągnąć całkiem dobre wyniki, które jednocześnie mają bezpośrednie przełożenie na konwersje. Wystarczy dobrze poznać swoją grupę docelową i stworzyć przekaz, których będzie im bliski.