Sypialnia to nasz azyl – tam zaczynamy i kończymy każdy dzień. To nie tylko miejsce snu, ale także codzienna przestrzeń do relaksu, zabawy, spędzania czasu z bliskimi, porządkowania i przechowywania. Aranżacja tego pomieszczenia powinna być wyjątkowo dobrze przemyślana, a wybór nie jest łatwy ze względu na mnóstwo ciekawych propozycji. Trzeba zatem sprecyzować oczekiwania i znaleźć idealną inspirację. Jej źródłem może być… wizyta w odnowionym Dziale Sypialnie w IKEA Poznań, którego przebudowa była największą tego typu inwestycją IKEA w skali całego kraju.
W jeszcze większym studiu materacy w Dziale Sypialnie w sklepie IKEA Poznań klientom fachowej pomocy udzielą fizjoterapeuci, a w nowej przestrzeni szaf PAX, sprzedawcy zaprojektują szafę dopasowaną do wszystkich wymagań i dostępną od ręki bez żadnych dodatkowych opłat. Nowy dział dopełniają inspirowane poznańskimi domami wnętrza, pełne ciekawych rozwiązań dla różnych potrzeb i powierzchni.
Zobacz również
W ramach działań informujących o odnowionym Dziale Sypialnie pod poznańskim Starym Browarem ustawiono duży kontener z przytulnie zaaranżowaną sypialnią. Dodatkowo, po ulicach stolicy Wielkopolski oraz Szczecina jeździły mobilne i wygodnie urządzone sypialnie. Obiekty te stały się pokazowymi sypialniami IKEA. W każdej można było odbyć 15-minutową drzemkę, by na własnej skórze przekonać się, jak sprawdza się wyposażenie. A dzięki aranżacji w poznańskim Starym Browarze każdy mógł przetestować materace i łóżka IKEA oraz skorzystać z porad fizjoterapeuty.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Po raz pierwszy w Polsce klienci IKEA mieli możliwość spędzenia nocy w sklepowych przestrzeniach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nic jednak nie zastąpi całej nocy spędzonej w IKEA, by przetestować wszystkie modele łóżek i materacy dostępnych w odnowionym Dziale Sypialnie poznańskiego sklepu. A gdyby dodatkowo urozmaicić ją pyszną kolacją w restauracji i koncertem Krzysztofa Zalewskiego? Podwójne zaproszenie na takie wydarzenie było nagrodą w konkursie ,,Noc w IKEA Poznań”. Aby wziąć w nim udział, należało zrobić sobie zdjęcie w mobilnej sypialni lub w kontenerze IKEA i opublikować je na swoim profilu na Instagramie. W opisie musiała znaleźć się krótka odpowiedź na pytanie: „Dlaczego chcę spędzić noc w IKEA?”. Zdjęcie należało oznaczyć @IKEAPolska oraz dodać #sypialnieIKEAPoznan.
Do udziału w konkursie zapraszali także influencerzy: Paulina z DaisyLine.pl, Agata Bielecka, Ola Morella, Zuza Kołodziejczyk, Kasia Pilch oraz Aga Kowalewska.
VMLY&R Poland odpowiada za koncept kreatywny, współtworzony z zespołem marketingu IKEA Poznań, hasło oraz key visual kampanii, a także za przygotowanie wszystkich materiałów promocyjnych: OOH, display, ulotki. Agencja przeprowadziła również konkursu oraz odpowiadała za organizację i koordynację współpracy z artystą, Krzysztofem Zalewskim. Działaniom towarzyszyła kampania mediowa obejmująca swoim zasięgiem OOH, digital oraz social media.