Noizz i DKMS ruszyły z akcją „To #NiesamowiteUczucie uratować komuś życie”

Noizz i DKMS ruszyły z akcją „To #NiesamowiteUczucie uratować komuś życie”
Portal Noizz i Fundacja DKMS łączą siły w kolejnej wspólnej akcji pod hasłem „To #NiesamowiteUczucie uratować komuś życie”. Celem inicjatywy jest promowanie dawstwa szpiku kostnego.
O autorze
1 min czytania 2019-08-22

W ramach akcji „To #NiesamowiteUczucie uratować komuś życie” w portalu Noizz oraz na stronie inicjatywy publikowane będą historie prawdziwych dawców szpiku w ramach cyklu „Historie, które uskrzydlają”. 

Wspólną akcję portalu Noizz i Fundacji DKMS zainaugurował spot z udziałem Aleksandry Ficek i Jakuba Grabarczyka. Ponadto, w ramach inicjatywy we Wrocławiu i Warszawie powstały dwa murale, które są zainspirowane historiami dwóch dawców z Fundacji DKMS. 

Więcej informacji znajduje się na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W styczniu br. ruszyła pierwsza edycja akcji portalu Noizz i Fundacji DKMS „VS życie”. W jej ramach Kamil Nożyński, Robert Karaś, Vienio, Karolina Czarnecka, KAMP!, Bartłomiej Mirecki i Valerjan Romanovski namawiali do rejestracji jako dawca szpiku. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Również w styczniu br. portal Noizz ruszył z akcją „Coś Dla Planety”, która miała na celu stworzenie społecznego ruchu ratowania Ziemi i udowadniała, że każdy z nas, robiąc nawet małą rzecz, może przyczynić się do poprawy warunków ekologicznych i klimatycznych na naszej planecie.

PS3

Pod koniec sierpnia 2018 roku portal Noizz wraz z aktywistką Aretą Szpurą, fundacją Lonely Whale oraz agencją VML Poland rozpoczął wspólną akcję TU PIJESZ BEZ SŁOMKI. Jej celem jest wycofanie plastikowych rurek z pubów i restauracji w całej Polsce oraz popularyzacja zasady less waste.