Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Wydarzenie od lat organizuje redakcja magazynu „Media Marketing Polska” – najstarszego w Polsce miesięcznika poświęconego mediom i branży reklamowej.
Po burzliwych dwudniowych obradach jury pod przewodnictwem Karoliny Witeckiej (CEO i Co-owner agencji Cut The Mustard) wyłoniono 62 prace spośród rekordowej liczby 176 zgłoszeń! Nominowani powalczą o statuetki, których wręczenie odbędzie się już 25 listopada 2021 r. Transmisję LIVE z wydarzenia będzie można obejrzeć na Facebooku „Media Marketing Polska”.
Zobacz również
Lista nominowanych jest dostępna na stronie: kreatura.pl
– Cieszy nas liczba zgłoszonych prac, która pokazuje, że w tym skomplikowanym czasie agencje nie zwalniają tempa. Bardzo wysoki poziom zobaczyliśmy m.in. w kategorii specjalnej „Marketing w czasie pandemii” oraz w kategorii dla młodych kreatywnych „Kreatura X” – mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media Marketing Polska”.
Zgłoszone prace oceniali:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Karolina Witecka (Cut The Mustard) – przewodnicząca jury oraz:
- Kasia Białasiewicz-Jaczewska (Unique One);
- Dorota Bubka (GoldenSubmarine);
- Tomasz Gębala (Dziadek do orzechów),
- Karol Kamas (Sodexo Polska),
- Rafał Lampasiak (MullenLowe Group),
- Łukasz Matyla (ŠKODA),
- Michał Michalik (Pomarańcza),
- Adam Miecznikowski (Publicis Poland),
- Paweł Miziołowski (Electrolux),
- Katarzyna Podlaszewska (H&M),
- Monika Pruszczyńska (LiquidThread),
- Igor Przespolewski (Stock Polska),
- Radosław Sączek (Tandem Media),
- Kacper Wantoła (Graffiti Films),
- Piotr Zawałło.
Prace biorące udział w konkursie były oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.
Słuchaj podcastu NowyMarketing