Od kiedy tylko sięgamy pamięcią, na amerykańskich banknotach zawsze znajdowały się podobizny znanych mężczyzn. Do tej pory nie zagościła tam żadna kobieta.
Google wraz z 43. Skarbnikiem Stanów Zjednoczonych, Rosie Rios postanowili przerwać ten trend i chociaż w pewien sposób uhonorować kobiety, które odznaczyły się w amerykańskiej historii. Za pomocą aplikacji „Notable Women”, z wykorzystaniem technologii AR, na amerykańskich banknotach pojawią się podobizny słynnych kobiet wraz z krótkim opisem ich życiorysu. Szczegóły projektu: notablewomen.withgoogle.com.
Zobacz również
PS
Pod koniec września 2018 roku ruszyła nowa kampania Banku BGŻ BNP Paribas pod hasłem „Nic się nie dzieje bez kobiet… i bez pieniędzy”. Jej celem jest wywołanie szerokiej dyskusji na temat roli kobiet i ich rosnącej odpowiedzialności w życiu społecznym i zawodowym, a także inspirowanie do zmian w codziennym życiu.
Kobiety stały często w cieniu mężczyzn, a ich działania i sukcesy nie zostały wymienione. Marka Stabilo Boss w kampanii „Highlight the Remarkable” zwraca uwagę na niezwykłe kobiety i ich historie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing