Group One największa, niezależna grupa komunikacyjna w Polsce w odpowiedzi na potrzebę realizacji silnych i spójnych kampanii w ramach jednej grupy, powołała do życia nową spółkę eventową.
– Powstanie agencji 2GetThere jest dla Group One kolejnym krokiem w integracji wszystkich kompetencji komunikacyjnych. Dzięki temu, możemy zaoferować dziś naszym partnerom biznesowym najwyższej jakości usługi 360. A rola eventu, zwłaszcza uzasadnionego strategią, skorelowanego z technologią i silną kreacją, wciąż wzrasta. Integrując wszystkie gałęzie marketingu i dzięki współpracy zaangażowanych specjalistów już na etapie tworzenia rekomendacji wiemy, że budujemy całościowy plan rozwoju biznesu, a nie tylko kampanii – mówi prezes zarządu Group One, Marek Żołędziowski.
Zobacz również
O rozwój oferty, portfolio klientów i realizację projektów 2GetThere zadba Head of Production, Kamil Bartosiewicz, który ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży eventowej. Zdobywał je m.in. w agencji EM LAB, która jest częścią grupy MEDIACAP S.A. oraz ostatnio w agencji EL PADRE, w której zajmował stanowisko Senior Event Managera. Realizował kompleksowe projekty m.in. dla Google, Campus Warsaw, Tradus, Grupa OLX, Maxi Zoo, ShowMax, JTI, czy bank PKO. Na swoim koncie ma również projekty zagraniczne. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Informatyki, Zarządzania i Administracji w Warszawie.
– Kreatywność w projektowaniu emocji i doświadczeń, wyróżnia naszą wizję współczesnego event marketingu. Brak ograniczeń w procesie tworzenia wrażeń ale i bliska współpraca zespołów specjalistycznych, które ramię w ramię z klientem budują markę każdego dnia. Na to stawiamy – mówi Kamil Bartosiewicz.
Struktura Group One składa się obecnie z trzech domów mediowych: Value Media, Mediaplus oraz RL Media i sześciu agencji: Change Serviceplan, Gong, Labcon, Media Ready, SalesTube oraz nowej, 2GetThere.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing