Nowa audycja w Radio Kampus. Cotygodniowy Przegląd Internetu prowadzi Wojciech Kardyś

Cotygodniowy Przegląd Internetu to audycja poświęcona wydarzeniom, które obiegły Internet w ostatnich 7 dniach. Stworzona została przez Wojciecha Kardysia, który wcześniej prowadził pierwszą w Polsce audycję radiową poświęconą w całości influencerom „Radiowe Ask Me Anything”.
O autorze
1 min czytania 2018-01-19

W Cotygodniowym Przeglądzie Internetu chciałbym uciec już od wyeksploatowanej formy wywiadów i postawić na dyskusję, która w moich oczach jest o wiele ciekawsza. Czasem poplotkujemy, a czasem podebatujemy nad poważnym problemem. Jedno mogę obiecać, co by się nie działo, humoru nie zabraknie – zapewnia Wojtek Kardyś.

Program poświęcony jest szeroko rozumianej tematyce Internetu, do którego jako komentatorzy będą zapraszani blogerzy, youtuberzy, eksperci i inne osobistości ze świata digitalowego. Audycję wyróżni się na tle innych sposobem dystrybucji. Będzie emitowana na żywo w każdą sobotę o godzinie 13:00 zarówno na fanpage’u Radia Kampus, jak i w samym radiu. Każdy odcinek będzie również udostępniany na YouTube. Audycja będzie trwała około 50 minut.

Ta nowatorska propozycja audycji jest możliwa dzięki zakupieniu najnowszego sprzętu audiowizualnego do studia Radia Kampus.

Gośćmi pierwszego odcinka będą Adam Drzewicki z kanału Matura to Bzdura oraz Maciek Budzich z bloga mediafun.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwszy odcinek emitowany zostanie w sobotę o godzinie 13:00 w Radiu Kampus oraz na fanpage’u radia.

Wojciech Kardyś w branży reklamowej pracuje od 6 lat. Od 4 jest związany z influencer marketingiem. Wcześniej pracował dla Schulz Brand Friendly, Content Plate, Proidea oraz Szeri Szeri. Obecnie razem z Adrianem Kilarem prowadzą agencję Good For You specjalizującą się głównie w video contencie, a ich klientami są między innymi CEDC, Kompania Piwowarska oraz Raben Logistic.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się