– Mimo zmiany terminu konferencji Marketing w Kulturze, chcemy spotkać się z uczestnikami i uczestniczkami wydarzenia w „starej” dacie i wzbogacić ich o nowe umiejętności dotyczące promowania swoich działań w social media – mówi Martyna Gutowska z Instytutu Kultury Miejskiej.
7 kwietnia o godz. 10.30 o wykorzystaniu darmowych i niskobudżetowych taktyk do zbudowania zaangażowania i docierania do nowych odbiorców opowie Franciszek Georgiew. We wrześniu wystąpi również na scenie Konferencji Marketing w Kulturze, wcześniej zagości na ekranach komputerów z dużą dawką socialowych trików.
Zobacz również
8 kwietnia o godz. 10.30 wirtualną scenę przejmie Justyna Łukasik z Warsztatu PR, która pokaże, jak zaplanować skuteczną reklamę na Facebooku i Instagramie. Na spotkaniu dowiecie się m.in.: na co zwrócić uwagę przy doborze grafiki? Jak nie zgubić się w dostępnych celach reklamowych? Ile to kosztuje, czyli jak dobrze zarządzać budżetem reklamowym w social mediach? Uczestnicy i uczestniczki poznają także kilka trików pozwalających na stworzenie skutecznych grup docelowych.
Live z Franciszkiem Georgiew (Social Tigers) i Justyną Łukasik (Warsztat PR) | 7 i 8 kwietnia 2020, godz. 10.30 grupa Marketing w Kulturze na Facebooku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]