Nowa dawka marketingowej wiedzy dla kultury. Spotkania na żywo pod szyldem Konferencji Marketing w Kulturze

Franciszek Georgiew z Social Tigers i Justyna Łukasik z Warsztatu PR poprowadzą 7 i 8 kwietnia dwa spotkania na żywo dotyczące komunikacji online. Daty nie są przypadkowe, to bowiem pierwotny termin Konferencji Marketing w Kulturze, która teraz odbędzie się 28 i 29 września 2020 roku.
O autorze
1 min czytania 2020-04-02

– Mimo zmiany terminu konferencji Marketing w Kulturze, chcemy spotkać się z uczestnikami i uczestniczkami wydarzenia w „starej” dacie i wzbogacić ich o nowe umiejętności dotyczące promowania swoich działań w social media – mówi Martyna Gutowska z Instytutu Kultury Miejskiej. 

7 kwietnia o godz. 10.30 o wykorzystaniu darmowych i niskobudżetowych taktyk do zbudowania zaangażowania i docierania do nowych odbiorców opowie Franciszek Georgiew. We wrześniu wystąpi również na scenie Konferencji Marketing w Kulturze, wcześniej zagości na ekranach komputerów z dużą dawką socialowych trików.

8 kwietnia o godz. 10.30 wirtualną scenę przejmie Justyna Łukasik z Warsztatu PR, która pokaże, jak zaplanować skuteczną reklamę na Facebooku i Instagramie. Na spotkaniu dowiecie się m.in.: na co zwrócić uwagę przy doborze grafiki? Jak nie zgubić się w dostępnych celach reklamowych? Ile to kosztuje, czyli jak dobrze zarządzać budżetem reklamowym w social mediach? Uczestnicy i uczestniczki poznają także kilka trików pozwalających na stworzenie skutecznych grup docelowych.

Live z Franciszkiem Georgiew (Social Tigers) i Justyną Łukasik (Warsztat PR) | 7 i 8 kwietnia 2020, godz. 10.30 grupa Marketing w Kulturze na Facebooku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj