Nowa edycja konkursu InPostu, w którym nagrodą jest ekspozycja kreatywnych projektów na Paczkomatach

ArtInPost 2022 – wystartowała trzecia edycja konkursu kreatywnego organizowanego przez InPost. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 47 000 złotych i udział ich prac w największej wystawie plenerowej w wybranych polskich miastach.
O autorze
1 min czytania 2022-05-17

W tym roku już po raz trzeci InPost daje możliwość wykorzystania powierzchni wybranych maszyn twórcom, amatorom i profesjonalistom, aby wspólnie inspirować innych i wytyczać kierunki postaw do naśladowania.

Każdy może mieć wpływ na swoją lokalną społeczność i przestrzeń, w której przebywa, wystarczy przygotować projekt grafiki na Paczkomat, poruszając ideę przewodnią konkursu: ŚWIAT PEŁEN MIŁOŚCI I JEDNOŚCI. Projekt powinien propagować najważniejsze w życiu wartości wzajemnej życzliwości, empatii, dobra, pozytywnych postaw wobec ludzi, zwierząt i planety.

ArtInPost jest wydarzeniem, które dotychczas przyciągnęło już ponad 21 000 uczestników. W nowej edycji po raz pierwszy mogą uczestniczyć także dzieci powyżej 5 roku życia. Specjalnie dla najmłodszych organizatorzy przygotowali kategorię ArtInPost Junior, w której prace będą oceniane w przedziałach wiekowych 5-8, 9-12, 13-15 lat.

Zadanie konkursowe niezmiennie polega na zaprojektowaniu grafiki na Paczkomat. Wystarczy minimum kreatywności, wrażliwość na otaczający świat i dobro innych ludzi. Projekt można stworzyć z pomocą gotowego kreatora na stronie artinpost.pl albo własnych narzędzi graficznych, korzystając z szablonu Paczkomatu udostępnionego na stronie konkursu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zgłoszenia konkursowe można przesyłać online do 10 czerwca. W kategorii ArtInPost prace oceni publiczność, która do 17 czerwca w głosowaniu online wyłoni faworytów. Laureatów Nagród Głównych i wyróżnień wybierze Jury złożone z ekspertów z zakresu kreacji, wzornictwa, projektowania użytkowego i marketingu. Celem Jury jest wybór prac najciekawiej realizujących temat konkursu, a także interesujących pod względem kreatywnym.

Prace laureatów ArtInPost 2022 jeszcze tego lata zagoszczą na Paczkomatach

Słuchaj podcastu NowyMarketing

InPost w największych polskich miastach. Projekty z edycji 2021 w wielu miejscach można oglądać nawet teraz, rok po jej zakończeniu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 5 lipca 2022 na stronie konkursu.

Mecenasem konkursu jest InPost. Za kreację i organizację akcji odpowiada Agencja Open Gate. Partnerami Konkursu są: Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) oraz GRAFMAG.

Prace można przesyłać do 10 czerwca przez stronę artinpost.pl. Regulamin i szczegóły konkursu: www.artinpost.pl