Będzie także odpowiadać za rozwój biznesu i pozyskiwanie nowych klientów.
Katarzyna Fabjaniak-Czerniak specjalizuje się w planowaniu i wdrażaniu projektów komunikacji zintegrowanej oraz komunikacji kryzysowej. Wieloletnie doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla takich klientów, jak McDonald’s, Procter & Gamble, LIDL, Lotte Wedel, Robert BOSCH, Reebok, Grupa Żywiec, CEDC, Diageo, Wizz Air, Mobilis, Groupe SEB, UPC, Disney Channels, Grupa LUX MED, GlaxoSmithKline, Grunenthal, SCA Hygiene Products, Grupa PHN SA, SGI Baltis, ATAL, Gaspol czy Gazprom.
Zobacz również
Katarzyna Fabjaniak-Czerniak jest absolwentką Szkoły Strategii Marki przy SAR, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Muzycznego. Zdobyła wiele nagród branżowych, w tym m.in. Złotego Spinacza (2011), Impactor (2011, 2012, 2013 i 2014) oraz wyróżnienie specjalne w Konkursie Kampanie społeczne roku 2014 za siódmą edycję kampanii Mam haka na raka. W 2008 była zwyciężczynią w konkursie Cannes Lions Young Creatives na najbardziej kreatywny zespół PR w Polsce. Jest także autorką publikacji naukowych i tekstów w mediach. Prowadzi szkolenia zewnętrzne z zakresu wystąpień medialnych i komunikacji kryzysowej, jak również wykłady dla studentów dot. podstaw public relations.