Zupełnie nowa odsłona spotu podkreśla zalety kolekcji Possi Light, która dopasowuje się do indywidualnych potrzeb i nieustannie zmieniającego się życia. To nowoczesne meble o nieograniczonych możliwościach konfigurowania, które rosną razem z rodziną.
Kampania staruje dziś, 3 czerwca i potrwa 3 miesiące. Obejmuje m.in. telewizję, internet, kina oraz działania PR, w tym event premierowy, który odbył się w Warszawie pierwszego dnia czerwca. Spot reklamowy wyreżyserowała Marta Pruska, za produkcję odpowiadał Film Produkcja, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Zobacz również
Wdrożeniu kolekcji towarzyszą także nowoczesne rozwiązania technologiczne. Firma przygotowuje konfigurator mebli, który będzie dostępny zarówno w salonach, jak też na stronie internetowej brw.com.pl. Za pomocą aplikacji klienci będą mogli zaprojektować własne meble online oraz zamówić je bez wychodzenia z domu.
W ramach kampanii w największych salonach Black Red White powstały wyjątkowe ekspozycje mebli Possi Light, ozdobione tysiącami ręcznie wykonanych ptaków origami, które symbolizują lekkość, oryginalność i nowoczesność kolekcji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing