Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Nowa kampania Caffetteria Mokate stworzona przez K&Y

Na początku kwietnia wystartowała loteria Caffetteria Mokate, w której codziennie do wygrania są „Karty przyjemności”, czyli przedpłacone karty na zakupy o wartości 100 zł (8 kart dziennie) i 500 zł (2 karty dziennie). Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie również rozlosowana nagroda główna...
O autorze
0 min czytania 2016-05-13

…w wysokości 100 000 zł.

Promocja wspierana jest ogólnopolską kampanią reklamową, na którą składa się spot reklamowy oraz materiały promocyjne w sklepach i w internecie. Loteria potrwa do 31 maja 2016 r. Więcej informacji pod adresem: http://www.promocjamokate.pl

Nad kreacją i kompleksową obsługą akcji oraz stworzeniem wszystkich materiałów promocyjnych czuwała agencja K&Y, zaś za całościową produkcję spotu reklamowego oraz sesję zdjęciową promującą loterię odpowiada dom produkcyjny Oversee Production.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj