Credit Agricole przygotował nową kampanię promującą Konto dla Ciebie, aplikację do zdalnego otwierania konta CA24 Otwórz Konto, płatności mobilne oraz produkty oszczędnościowe. Kampania prowadzona jest w wielu kanałach komunikacji. Spoty reklamowe można obejrzeć w telewizji, kinie i internecie, a także usłyszeć w radiu. Poza promocją oferty produktowej, Credit Agricole zwraca uwagę na nadmierny konsumpcjonizm i zachęca do troski o środowisko naturalne.
Nasza kampania odnosi się do bieżących trendów społecznych, takich jak: powszechne korzystanie z aplikacji cyfrowych, przemyślane wybory zakupowe zamiast szalonego konsumpcjonizmu oraz poczucie troski o innych i stan naszej planety. Chcemy wspierać te trendy i zachęcać do jeszcze większej społecznej odpowiedzialności – mówi Anna Płachta, dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital.
Zobacz również
Dwa spoty telewizyjne prezentują więc nie tylko ofertę banku, ale także zachęcają klientów do racjonalnego wydawania pieniędzy i oszczędzania (w spocie promującym konto i oprocentowanie 3% na Rachunku Oszczędzam) oraz rezygnacji ze zbędnych przejazdów samochodem, z myślą o środowisku naturalnym (w spocie promującym aplikację CA24 Otwórz Konto i konto z premią 200 zł w koncie). Spoty telewizyjne będą emitowane także w kinach. W takim samym, odpowiedzialnym duchu utrzymane są też dwa spoty radiowe banku.
Ponadto Credit Agricole prowadzi działania digital z wykorzystaniem nowoczesnych formatów w mediach społecznościowych (m.in. na Facebooku i Instagramie). Oferta widoczna jest też na wielu internetowych serwisach zewnętrznych oraz na stronie internetowej Credit Agricole. Bank postawił też na działania mobile i przekierowuje ze swoich kreacji bezpośrednio do sklepów Google Play i App Store, z których można pobrać aplikację CA24 Otwórz Konto.
Oprocentowanie 3% na Rachunku Oszczędzam i konto z premią 200 zł promują również materiały w placówkach bankowych – plakaty, ulotki, teczki i treści wyświetlane na ekranach Digital Signage oraz projekty na witrynach bankowych i drzwiach wejściowych do placówek, a także siatki lokalne. Bank zaplanował też komunikację bezpośrednią do klientów poprzez SMSy oraz wiele kreatywnych działań PR.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Autorem konceptu kreatywnego jesiennej kampanii jest agencja JUST, za produkcję spotów odpowiadał Opus Film, a planowanie i zakup mediów jest dziełem Zenith Media. Za działania na Facebooku i Instagramie odpowiedzialna jest agencja Bussines Factory, a koncept kreatywny dla gamerów i realizacja tych formatów to efekty pracy agencji Point of View. Pozostałe działania w internecie zrealizowane zostały we współpracy z agencjami Performics i CUBE Group.
Słuchaj podcastu NowyMarketing