Nowa kampania employer brandingowa Biedronki pokazuje informatyków z innej strony

Czy sieć Biedronka może być atrakcyjnym i rozwojowym miejscem pracy dla specjalistów IT? Odpowiedź na to pytanie przynosi najnowsza kampania Employer Brandingowa Biedronki „Robimy wielkie rzeczy! Deal with IT”.
O autorze
1 min czytania 2022-10-18

Biedronka jest częścią międzynarodowej grupy Jeronimo Martins, ale także największym prywatnym pracodawcą w Polce. Sklepy Biedronka w całej Polsce odwiedza 4 mln osób dziennie. Aby skutecznie odpowiadać na potrzeby klientów i pracowników, podążać za najnowszymi, światowymi trendami na rynku i wdrażać nowe technologie, niezbędny jest nowoczesny i dynamicznie działający dział IT.

Najnowsza kampania EB, której twarzami są pracujący w Biedronce eksperci IT, pokazuje, że firma jest świetnym miejscem pracy dla wszystkich, którzy myślą o rozwoju, również międzynarodowym i chcą rozwijać swoje kompetencje informatyczne na ogromną skalę. Główne przesłanie kampanii to hasło „Robimy wielkie rzeczy. Deal with IT”. Eksperci z działu IT Biedronki, personalnie podkreślający zalety pracy w zgranym zespole, przekonują, że nie ma dla nich rzeczy niemożliwych.

Nasi informatycy działają na naprawdę światowym poziomie, mierząc się z wyzwaniami, które są niespotykane w innych branżach. Retail cały czas szuka innowacji, a Biedronka jako lider wyznacza trendy i wprowadza coraz bardziej zaawansowane rozwiązania. Bez nowoczesnego i sprawnie działającego działu IT nie byłoby to możliwe. Różnorodność obszarów i zespołów, w których można pracować: aplikacji, architektury czy infrastruktury sprawia, że każdy znajdzie w Biedronce swoją ścieżkę rozwoju – mówi Tomasz Jeziński, dyrektor ds. Infrastruktury Technologicznej IT.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii ruszyła strona internetowa robimywielkierzeczy.pl, na której znajdują się informacje oraz materiały video pozwalające poznać bliżej obszar IT w Biedronce – zakres działań, skalę projektów, a przede wszystkim realnych pracowników – bohaterów całej kampanii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Materiały związane z kampanią będzie można zobaczyć przede wszystkim w internecie, social mediach i na billboardach. W kolejnym etapie planowane jest też nagranie serii podcastów, w których eksperci z Biedronki będą dzielić się wiedzą związaną z IT w branży retail. Odcinki będą dotyczyły m.in. rozwiązań e-commerce, które obecnie są mocno rozwijane w Biedronce czy transformacji technologicznej firmy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się