Jabłko na nowo
Jesień stoi jabłkami – to wtedy rozpoczyna się zbiór, a najbliższe miesiące to najlepszy moment na ich spożywanie. Na myśl o jabłkach, pierwsze co przychodzi do głowy to oczywiście szarlotka. Nie trzeba się jednak ograniczać tylko do ciasta lub surowych owoców. Sposobów na ich wykorzystanie jest o wiele więcej i Bracia Sadownicy chcą pomóc w ich odkryciu.
Wspólnie z autorką bloga kulinarnego WhitePlate.com, przez całą jesień i zimę, będą inspirować i podpowiadać, jak ciekawie, a przede wszystkim smacznie wykorzystać polski skarb natury.
Zobacz również
– Razem z marką Bracia Sadownicy chcemy pokazać, że z jabłkami można dokonać w kuchni naprawdę niesamowitych rzeczy – mówi Eliza Mórawska-Kmita.
Z tej okazji blogerka przygotowała autorskie przepisy, wykorzystując do tego nie tylko jabłka prosto z sadu, ale także soki i przeciery od Braci. Wspólnie odmienią oblicze niekiedy banalnego jabłka, dając mu nowej popularności. Jesienno-zimowa pora zyska dzięki temu smak, kolor i rozbudzi apetyt na więcej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Bracia i Eliza gotują
Motywem przewodnim rozpoczynającej się kampanii „Jabłka na talerzu” są kulinaria oraz jabłka w każdej postaci. Przez 6 miesięcy Bracia, wspólnie z Elizą, będą przekonywać, jak wartościowe są to owoce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach akcji zaplanowano szereg działań, mających na celu nie tylko jej komunikację wizerunkową, ale również zaktywizowanie konsumentów i przede wszystkim dotarcie do nowych odbiorców. Kampanię promować będzie między innymi film z udziałem Elizy oraz Braci.
Podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii, szerokie działania obejmą influence marketing. Nie tylko w formie wysyłek kreatywnych, ale również dedykowanych im wydarzeń, dzięki którym influencerzy będą mogli zapoznać się z sadem w Śmiłowicach oraz realnie przekonać się o dobrodziejstwach, jakie płyną z jabłek. Wsparciem wszystkich podjętych aktywności będą oczywiście profile społecznościowe White Plate.
W celu aktywizacji konsumentów zaplanowany jest natomiast konkurs w mediach społecznościowych marki, którego celem będzie promowanie nieoczywistych dań na bazie jabłek.
Za produkcję wideo odpowiada „Kręcę sobie” Rafała Gralińskiego. Kreacja kampanii jest autorstwa agencji Studio Otwarte. Public relations i influence marketingiem zajmuje się agencja PR Lovin’.