Nowa kampania Lenora – czyli oda do spódnicy, spodni, szalika i koszuli

Nowa kampania Lenora – czyli oda do spódnicy, spodni, szalika i koszuli
Lenor – kojarzony zazwyczaj z reklamami mocno odwołującymi się do zapachów, kwiatów, miękkości – zaskakuje swoją nową kampanią. Składają się na nią cztery krótkie filmiki, każdy z nich odwołuje się do innej części garderoby: spódnicy, spodni, koszuli i szalika (chusty czy apaszki).
O autorze
0 min czytania 2015-08-20

Filmiki mają bardzo ciekawą formę. Są pewnego rodzaju odą czy listem do wymienionych ubrań. Opowiadają, dlaczego są tak ważne i za co kochają je ich właściciele. Kampania odnosi się do wielu kwestii historyczno-kulturowych. Korzysta z materiałów archiwalnych, fragmentów filmów czy kreskówek. Spódnica, spodnie, koszula i szalik stają się symbolami (na przykład spódnica jest symbolem kobiecości). Są wyjątkowe i dlatego zasługują na pranie w Lenorze 🙂 

Zobaczcie sami, jak oryginalna jest ta forma: 




Filmy wyreżyserował Joe Roberts. Za kampanię odpowiada agencja Grey Düsseldorf. Jak bardzo różni się ona od dotychczasowych reklam Lenora uświadamiają choćby dwa filmiki poniżej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Marta Ławrynkowicz
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu