Filmiki mają bardzo ciekawą formę. Są pewnego rodzaju odą czy listem do wymienionych ubrań. Opowiadają, dlaczego są tak ważne i za co kochają je ich właściciele. Kampania odnosi się do wielu kwestii historyczno-kulturowych. Korzysta z materiałów archiwalnych, fragmentów filmów czy kreskówek. Spódnica, spodnie, koszula i szalik stają się symbolami (na przykład spódnica jest symbolem kobiecości). Są wyjątkowe i dlatego zasługują na pranie w Lenorze 🙂
Zobaczcie sami, jak oryginalna jest ta forma:
Zobacz również
 
                        
                                                                                        
Filmy wyreżyserował Joe Roberts. Za kampanię odpowiada agencja Grey Düsseldorf. Jak bardzo różni się ona od dotychczasowych reklam Lenora uświadamiają choćby dwa filmiki poniżej.
Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE]
 
                        
                                                     
                    
Słuchaj podcastu NowyMarketing
 
 
                        
                                                    
Marta Ławrynkowicz
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu 
                        
                                                                                                                                
 
                    