Filmiki mają bardzo ciekawą formę. Są pewnego rodzaju odą czy listem do wymienionych ubrań. Opowiadają, dlaczego są tak ważne i za co kochają je ich właściciele. Kampania odnosi się do wielu kwestii historyczno-kulturowych. Korzysta z materiałów archiwalnych, fragmentów filmów czy kreskówek. Spódnica, spodnie, koszula i szalik stają się symbolami (na przykład spódnica jest symbolem kobiecości). Są wyjątkowe i dlatego zasługują na pranie w Lenorze 🙂
Zobaczcie sami, jak oryginalna jest ta forma:
Zobacz również
Filmy wyreżyserował Joe Roberts. Za kampanię odpowiada agencja Grey Düsseldorf. Jak bardzo różni się ona od dotychczasowych reklam Lenora uświadamiają choćby dwa filmiki poniżej.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marta Ławrynkowicz
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu