Nowa kampania Leo Burnett Warszawa reklamująca Gigaszybki Orange Światłowód

O autorze
1 min czytania 2021-08-24

Rozpoczyna się przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa nowa kampania z cyklu Orange Challenge, reklamująca Gigaszybki Orange Światłowód w atrakcyjnej cenie. Osoby, które zdecydują się teraz na korzystanie z usługi, zaoszczędzą 240 PLN w pierwszym roku. Kampania będzie realizowana w telewizji, radio i internecie oraz w mediach społecznościowych.

 

Orange Światłowód jest idealnym rozwiązaniem dla osób potrzebujących internetu odpowiadającego na ich potrzeby, czyli takiego który za nimi nadąży. Bohaterami spotu są żyjący w szybkim tempie członkowie rodziny. Dzięki ofercie Orange mogą w tym samym czasie pracować zdalnie, uczyć się i korzystać z rozrywki. W reklamach zobaczymy ponownie członków instagramowej Ekipy Orange.

Na potrzeby kampanii agencja Leo Burnett przygotowała trzydziestosekundowy spot, który można zobaczyć w telewizji, w kanałach należących m.in. do TVN, TVP i Polsat. Kreacje będą emitowane także wybranych serwisach internetowych i mediach społecznościowych. Produkcję filmu powierzono domowi produkcyjnemu Papaya. Za postprodukcję odpowiada studio Film Garden. Udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark. Reżyserem spotu był Łukasz Zabłocki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj