Technologie Huawei są zaprojektowane tak, by ułatwiać życie swoim konsumentom i czynić otaczający ich świat bardziej #handible – podręcznym. Dbają o ich wygodę i umożliwiają bycie w stałym kontakcie ze światem i z ludźmi. Dlatego bohaterem nowej kampanii jest naturalne narzędzie człowieka do obsługi smartfona – dłoń, która pozostaje ze smartfonem w nieustającym kontakcie. Urządzenia przenośne Huawei dostosowują się do dłoni zarówno w funkcjonalności, jak i designie.
Kampania, która jest stricte digitalowa, potrwa do końca marca. Składa się ona z pięciu filmów, które znajdą się przede wszystkim na Facebooku, z wykorzystaniem dostępnych formatów reklamowych. Oprócz tego filmy będzie można zobaczyć na YouTube. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja DDB&tribal, za produkcję odpowiada Cut/Cut. Postprodukcją zajął się Platige Image, a zakupem przestrzeni reklamowej dom mediowy Maxus.
Zobacz również