Nowa kampania marki Lasocki na okres jesień-zima 2020

W najnowszej kampanii Lasocki spotkamy nie tylko wspomnienie minionego lata, ale także zapowiedź zmian. Marka na okres jesień-zima 2020 mówi: podaruj swoim bliskim najmodniejszy design, jakość i wyjątkowy komfort.
O autorze
1 min czytania 2020-10-08

Natura w najczystszej postaci, ostatnie promienie rozgrzewającego słońca i czas na rodzinne chwile. W najnowszej kampanii Lasocki akcentuje wartość wspólnego spędzania czasu. Najlepiej w zgodzie ze sobą, adekwatnie do aury i z pełną wygodą. Tak, aby nic nie zakłócało tych unikalnych momentów do Waszej kolekcji.

W nowym sezonie doskonale sprawdzą się klasyczne półbuty, po które warto sięgnąć zwłaszcza w przypadku powrotu do biura. Wszystkie w stonowanych kolorach – czarnym, winnym bordo czy mlecznej czekolady. Niezawodnym rozwiązaniem będą również eleganckie, ale i wygodne czółenka na szerokim, stabilnym obcasie. W większości gładkie, choć niektóre wzbogacone o wstawkę ze zwierzęcym wzorem lub dyskretną kokardkę.

Ponadczasowe i gustowne botki w stylu chelsea idealnie spiszą się w chłodniejsze dni. Tutaj znów spotykamy zwierzęcy print, ale tym razem towarzyszą mu stylowa kratka, boczne suwaki czy też delikatne sprzączki. Hitem tegorocznej jesieni są z pewnością ozdobne wiązania, które świetnie wyglądają zarówno w przypadku botków, jak i niskich półbutów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

A jak weekend i wygoda, to tylko w niezmiennie modnych sneakersach. Na miękkiej podeszwie, także z motywami zwierzęcymi, głównie w kolorach czarnym, szarym i piaskowym. W podobnej palecie barw występują popularne od kilku sezonów kowbojki z delikatnymi marszczeniami – do spodni lub długiej, zwiewnej sukienki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Produkty z jesienno-zimowej kolekcji Lasocki są dostępne na www.ccc.eu oraz w sklepach stacjonarnych CCC.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przed obiektywem Agaty Pośpieszyńskiej stanęli m.in. Hedvig Palm, Clara Mas i Will Chalker. Stylizacje przygotowała Daria Biedrzycka. O fryzury i makijaż zadbali kolejno Claudio Pacheco i Daria Day. Całość produkcyjnie spięła agencja Warsaw Creatives.