Książęce wkroczy w tegoroczny sezon piwny w zupełnie nowej odsłonie. Marka kompleksowo odświeża swój wizerunek, tak by lepiej odpowiadał jej charakterowi premium i różnorodności, a zarazem był jeszcze bardziej atrakcyjny dla konsumentów.
W związku z tym wkrótce ruszy zupełnie nowa platforma komunikacyjna marki, która zaprosi konsumentów do Książęcego świata piw i odwiedzenia miejsc charakterystycznych dla różnych wariantów. W pierwszym spocie smak Książęcego IPA zabierze miłośników specjalności do Nowego Orleanu, kołyszącego się w rytmie bluesa, gdzie poczują delikatną piwną goryczkę niczym dźwięki muzyki. Reklama o dł. 30 sekund będzie emitowana w kanałach TV i internecie od 9 marca.
Zobacz również
Z jej koncepcją współgrają odświeżone etykiety Książęcego, nawiązujące do miejsc pochodzenia poszczególnych stylów. Każda łączy wyrazisty kolor z subtelną ilustracją – graficzną opowieścią o historii danego wariantu. I tak na Książęcym IPA widnieje angielski okręt płynący do Indii, zaś Czerwony Lager, piwo w stylu Vienna lager, prezentuje rycinę elegancką i wyszukaną niczym wiedeński pałac.
Pod koniec lutego na sklepowe półki trafiła tegoroczna nowość spod znaku Książęcego. Styl Irish Red Ale stanowi efekt kolejnej podróży i dalszego eksplorowania świata piwa przez markę, a konkretnie inspiracji tradycjami browarniczymi Zielonej Wyspy. W tym piwie górnej fermentacji koneserzy odnajdą delikatną, karmelową słodycz, zapach toffi i orzechów oraz goryczkowy finisz. Doskonale podkreśla ono smak pieczonych mięs, twardych żółtych serów oraz orzechów.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Książęce Irish Ale Kompanii Piwowarskiej otrzyma silne wsparcie w punktach sprzedaży – dzięki bardzo widocznym materiałom POSM – jak również w telewizji, Internecie oraz w lokalach gastronomicznych. Nowe etykiety piw Książęce zaprojektowała agencja Mango Design. Autorem najnowszej koncepcji kreatywnej marki jest agencja Scholz & Friends. Spot reklamowy zrealizował dom produkcyjny Dynamo, zaś postprodukcję wykonało studio Televisor. Za aktywności w digitalu odpowiada agencja GONG, a wsparcie PR zapewnia Tailor Made PR. Zakupem mediów zajął się Zenith.
Słuchaj podcastu NowyMarketing