Za kreację i produkcję odpowiada poznańska agencja Pomarańcza.
Kampania jest kontynuacją poprzednich działań wykorzystujących brand heroes Posterisanu – dobrze kojarzone z marką sympatyczne „pupeczki”. Słowo „hemoroidy” przez swoje brzmienie i budowę kojarzy się z „kosmicznymi zagrożeniami” – asteroidami, perseidami… Stąd pomysł, by po osadzeniu bohaterów w bardziej „przyziemnym” świecie manifestacji i wieców na potrzeby tegorocznej kampanii prasowej, teraz oprzeć narrację na skojarzeniach z filmami Sci-Fi i katastroficznymi. Tematyka jest dość delikatna, dlatego celem kreacji było wywołanie uśmiechu i skojarzeń z pewną ochroną.
Zobacz również
Część nośników wykonana została z wykorzystaniem elementów 3D, co przy odpowiednim użyciu podświetlenia i w zestawieniu z intensywną kolorystyką przyciąga uwagę po zmroku. Konsekwentna zabawa konwencją przy współpracy Posterisanu z Pomarańczą ma budować wizerunek marki, która do poważnych spraw potrafi podejść z odpowiednim dystansem.