Nowa kampania ORLEN Paczka

ORLEN Paczka to sieć ponad 6 tysięcy punktów odbioru paczek, szybki czas dostawy, atrakcyjne lokalizacje i aż 3 dni na odbiór. W najnowszej kampanii promocyjnej PKN ORLEN, Robert Kubica prezentuje największe zalety tej nowej usługi.
O autorze
1 min czytania 2021-11-16

– Usługa „ORLEN Paczka” wystartowała pod koniec września. PKN ORLEN konsekwentnie inwestuje w jej rozwój. W kolejnych latach planujemy dalszą, intensywną rozbudowę sieci punktów odbioru. Do końca 2022 roku będzie można skorzystać z ok. 2000 automatów paczkowych na terenie całego kraju oraz punktów partnerskich. ORLEN Paczka to ważny projekt, który wpisuje się w plan rozwoju naszej działalności detalicznej – mówi Patrycja Klarecka, członek zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej.

Kampania z udziałem Roberta Kubicy potrwa do 23.12. Materiały promocyjne są dostępne w Internecie, mediach społecznościowych, w prasie, na billboardach i autobusach. Na antenie ogólnopolskich, jak i lokalnych rozgłośni można usłyszeć specjalnie przygotowane spoty radiowe.

Kampanię przygotowała agencja Heart&Brain.

Sieć „ORLEN Paczka” obecnie obejmuje około 1100 stacji ORLEN, ponad 1000 kiosków RUCHu, prawie 4000 punktów partnerskich oraz około 300 automatów paczkowych, które są dostępne przez całą dobę. W ramach usługi działa też specjalna aplikacja mobilna, która umożliwia śledzenie paczek oraz zdalne otwieranie skrytek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zgodnie z przyjętą strategią, PKN ORLEN do 2030 roku zainwestuje w ten segment ok. 11 mld zł, co przełoży się na wzrost EBITDA do ok. 5 mld zł rocznie. Jednocześnie PKN planuje kolejne inwestycje w operatora logistycznego usługi ORLEN Paczka, czyli firmę RUCH w celu podniesienia jakości oraz rozwoju samej usługi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing