Billboardy sponsorskie z udziałem Agnieszki Radwańskiej będą emitowane od początku listopada w największych stacjach ogólnopolskich w najlepszym czasie antenowym: Polsat, TVN, TVP1 oraz TVP2 oraz w stacjach tematycznych. W ten sposób Amica zamierza dotrzeć do szerokiej grupy docelowej i zakomunikować korzyści wynikające z używania urządzeń firmy Amica.
Udział Agnieszki Radwańskiej w nowej kampanii małego AGD kuchennego jest wynikiem kontynuacji współpracy, która trwa już od 2012 r. Tenisistka jest jednym z najbardziej utytułowanych sportowców w historii polskiego sportu, co potwierdziła swoim triumfem w turnieju Masters, uznawanym za nieoficjalne mistrzostwa świata w tenisie. Agnieszka Radwańska wywalczyła historyczne zwycięstwo i tak jak firma Amica jest cenionym zawodnikiem na zagranicznych rynkach.
Zobacz również
Dodatkowo Amica postawiła na lokowanie produktu w programie Ani Starmach – Pyszne 25, emitowanym na antenie TVN Style.
Kampania sponsoringowa w telewizji zostanie wzmocniona działaniami na najpopularniejszych kanałach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram, Pinterest). Działania mają zapewnić bezpośrednie dotarcie do odpowiednio targetowanych grup docelowych.
W nowej kampanii reklamowej wyeksponowane zostanie znaczenie małego AGD kuchennego dla funkcjonowania całej kuchni oraz jego użyteczność przy przygotowywaniu zdrowych posiłków czy świątecznych smakołyków.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Kreację przygotowała agencja reklamowa Change. Agencja Get more social zajmuje się mediami społecznościowymi. Komunikację PR prowadzi Monday PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing