W kampanii Fotolia wykorzysta layouty prasowe oraz banery internetowe, przygotowane z myślą o poszczególnych grupach docelowych, m.in.: osobach pracujących w turystyce, e-commerce, liderach biznesu oraz przedstawicielach lokalnych władz. Każdy z key visuali został opatrzony zdjęciem, odpowiadającym specyfice branży, do której jest kierowany. Przekaz uzupełniają slogany, w zabawny sposób łączące się semantycznie z daną branżą np. Pracujesz w marketingu i szukasz obrazu, który poniesie w świat Twoją markę? lub Pracujesz w e-commerce i szukasz obrazu z siłą przekazu?
Na każdym key visualu, w zależności od branży, zostało także umieszczone drugie zdjęcie, bardziej tradycyjne i pokazujące dany zawód z bardziej profesjonalnego punktu widzenia. Kreacja ma na celu wzmocnienie wizerunku lidera oraz prezentację szerokiej oferty banku zdjęć.
Zobacz również
Ponad 22 miliony plików dostępnych już od 2,18 PLN, na licencji royalty free i stworzonych przez profesjonalistów dla profesjonalistów sprawia, że Fotolia to wiodący bank zdjęć na rynku europejskim. Ilość, jakość, łatwość użytkowania oraz niewysoka cena to walory, które ma podkreślić kampania skierowana do wybranych grup docelowych, zwłaszcza gdy na rynku ceni się przystępną, dobrą jakościowo oraz wyróżniającą komunikację wizualną.
Kampania o zasięgu międzynarodowym, została zrealizowana przez agencję Editialis Factory. Działania w internecie oraz prasie branżowej pojawią się na przełomie maja i czerwca i potrwają kilka miesięcy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach