W nowym spocie marki, gra Scrabble wychodzi poza planszę. Ponad 65-sekundowa produkcja skupia się na przedstawieniu przedmiotów codziennego użytku i zwyczajnych sytuacji z życia wziętych. Widzimy psy podczas spaceru, influencerkę w jej instagramowym świecie, graffiti, a nawet… przenośną toaletę – wszystko to opatrzone podpisami z płytek do gry. Co zaskakuje, do każdego ujęcia dopasowano kilka przeciwstawnych słów. Dlaczego? Bo wszystko zależy od subiektywnej interpretacji obserwatora. Toaleta przenośna może okazać się zarówno piekłem, jak i zbawieniem, a graffiti na ścianie budynku dla jednej osoby będzie dziełem, podczas gdy dla innej to wandalizm.
Indywidualne postrzeganie świata obserwujemy także podczas rozgrywek Scrabble – dając różnym osobom tę samą pulę liter, w rezultacie otrzymamy zupełnie różne propozycje wyrazów. Pokazuje to, jak różnie intepretujemy otoczenie i opisujemy je za pomocą innych słów, tworząc przy tym własny świat. Plansza Scrabble staje się miejscem, w którym te kontrastujące ze sobą światy krzyżują się – i to dosłownie, bo słowa w grze układa się na zasadach krzyżówki, a sama gra może stać się okazją do spotkania z bliskimi i celebrowania tej różnorodności!
Zobacz również
Scrabble, czyli kultowa gra z portfolio Gry Mattel, jest obecnie jedną z najpopularniejszych gier planszowych na świecie. Polega na układaniu na planszy słów w taki sposób, aby się krzyżowały. Do dyspozycji mamy zestaw wylosowanych wcześniej 7 płytek z literami. Na koniec rozgrywki wygrywa ten, kto łącznie zdobędzie największą liczbę punktów za wszystkie ułożone słowa. W Polsce dostępnych jest kilka wersji Scrabble, m.in.: Scrabble Original, Scrabble Junior i Scrabble Practice & Play.
Kampania rozpoczęła się w marcu i obejmuje działania digital – aktywacje na platformach: YouTube, Instagram oraz Facebook. Za wprowadzenie globalnej kampanii na rynek polski odpowiada butik kreatywny Coollective.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]