Nowa kampania Volkswagen Group Polska

Właśnie ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna Volkswagen Group Polska pod nazwą „Ubezpieczenia bez wpadek na każdy wypadek”, w której udział wziął aktor Jan Peszek.
O autorze
1 min czytania 2017-12-08

Jej celem jest zwiększenie świadomości kierowców w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych.

– „Wybór odpowiedniego ubezpieczenia jest często dużym wyzwaniem dla kierowców. Jest to jednocześnie niezwykle ważna decyzja, ponieważ to od niej zależy jakość i zakres świadczeń, którymi będziemy objęci w razie tak stresującej sytuacji, jaka jest kolizja czy wypadek. Kierowcy i pasażerowie nie zawsze znają swoje prawa i nie wiedzą, czego mogą oczekiwać w kontakcie z ubezpieczycielem. Inną istotną kwestią, którą porusza kampania, jest naprawa samochodu po zdarzeniu, która wykonana niezgodnie z zaleceniami producentów, powodować może kolejne zagrożenia” – mówi Anna Dunajewska z Departamentu Ubezpieczeń Volkswagen Financial Services.

Z cyklu filmów motoryzacyjnych dostępnych na dedykowanej kampanii stronie www, kierowcy dowiadują się m.in., jakie prawa przysługują im w przypadku kradzieży samochodu. Czy ubezpieczenie pokrywa koszty napraw uszkodzeń samochodu powstałych w wyniku gwałtownych zdarzeń atmosferycznych, a także jaki wariant ubezpieczenia wybrać, aby zapewnić sobie wsparcie ubezpieczyciela w przypadku kolizji drogowej.

– „Celem ubezpieczenia jest pokrycie kosztów związanych z wystąpieniem szkody, w tym naprawy prowadzącej do przywrócenia samochodu do stanu sprzed zdarzenia. Zaawansowane rozwiązania technologiczne stosowane w samochodach stanowią nie lada wyzwanie dla serwisów realizujących naprawy. Poprzez kampanię chcemy zwrócić uwagę na to, iż wybór odpowiedniego ubezpieczenia daje możliwość pokrycia kosztów naprawy wykonanej przy użyciu oryginalnych części oraz przez odpowiednio przygotowane do tego Autoryzowane Serwisy” – mówi Wojciech Merło z Volkswagen Group Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na potrzeby akcji utworzona została dedykowana strona internetowa kampanii (nakazdywypadek.pl), na której umieszczone zostały porady, informacje na temat ubezpieczeń oraz quiz, dzięki którym klienci zgłębić mogą wiedzę na temat ubezpieczeń, swoich praw, a także napraw powypadkowych.

Akcja jest wspierana przez marki: Volkswagen Samochody Osobowe, ŠKODA, Audi, Volkswagen Samochody Użytkowe i SEAT. Partnerem akcji jest Volkswagen Financial Services.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji oraz praktycznych porad na stronie kampanii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się