Nowa kampania wizerunkowa E-Garderobe #wypozyczsukienke

Wszystkie jesteśmy piękne i wyjątkowe, a właściwa sukienka tylko to podkreśli – pod tym hasłem rusza kampania wizerunkowa największej w Polsce wypożyczalni ubrań dla kobiet E-Garderobe.
O autorze
1 min czytania 2021-12-06

Różnorodność, wolność, kobiecość to wartości, które są motywem przewodnim najnowszego spotu wizerunkowego E-Garderobe, pierwszej w Polsce internetowej wypożyczalni ubrań, która umożliwia kobietom dostęp do swojej ekskluzywnej, nieskończonej szafy. Posiada w swojej ofercie ponad 1000 kreacji, dobrej jakości rzeczy w niemal każdym rozmiarze. Idea wypożyczania ubrań to modowy trend, który przekonał Polki, że wypożyczanie ubrań jest opłacalne – finansowo i ekologicznie.

Wypożyczanie to nowe kupowanie. To trend, który swoje początki ma w Nowym Jorku, mieście, w którym mieszkałam i pracowałam przez osiem lat. Całe moje doświadczenie, energię i zdobytą wiedzę włożyłam w E-Garderobe, które ostatnio obchodziło swoje 3. urodziny. W najnowszym spocie reklamowym E-Garderobe chciałam przekazać kobietom to, czym kierowałam się zakładając biznes w Polsce – pamiętaj, że jesteś piękna i wyjątkowa! A wypożyczona sukienka z E-Garderobe pomoże Ci to podkreślić – mówi Karina Sobiś, założycielka i CEO E-Garderobe.

Za koncepcją kreatywną stoi Marek Sobkiewicz-Hirsch (Choice Talent) a za produkcję odpowiada dom produkcyjny i agencja kreatywna Większe Logo.

Bardzo się cieszymy, że mogliśmy tak swobodnie i kreatywnie pokazać świat kobiecego piękna. Autorska, oryginalna koncepcja realizacyjna dała dużą swobodę pracy artystycznej. Atmosferę na planie widać w każdym ujęciu – efekt końcowy jest intrygujący, uwodzicielski i nasycony emocjami.  Głęboko wierzymy, że kampania trafi do wrażliwych estetycznie kobiet, które szukają w swoim życiu barwnej, pozytywnej energii, sensualności i wolności – mówi Paweł Zawadzki, właściciel agencji Większe Logo.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj