Hasło Z Decathlon stać cię na więcej ma dwojaki wydźwięk. Z jednej strony podkreśla, że sportowiec może osiągnąć to, o czym marzy, a z drugiej – że stać go na jakościowy sprzęt w rozsądnej cenie. Slogan ten jest osią najnowszego spotu marki Decathlon. Wideo udowadnia, że sport pozwala nam odkryć na co nas stać – m.in. na odwagę, na bycie fair, ale też na to, by osiągnąć lepsze wyniki. Spot podkreśla także, że Decathlon chce, by pasjonatów sportu stać było na dobry sprzęt i dlatego marka zawsze dba o najlepszy stosunek jakości do ceny.
Naszą misją jest, by sport był dostępny zawsze i dla każdego – mówi Piotr Szeleszczuk, dyrektor marketingu w Decathlon Polska. – Nasza oferta odpowiada zarówno początkującym, jak i zaawansowanym, niezależnie od budżetu jaki mogą przeznaczyć na produkty sportowe. Wierzymy, że dzięki temu jeszcze więcej osób może cieszyć się sportem – dodaje Szeleszczuk.
Zobacz również
W kampanii bierze udział nowa ambasadorka marki – mistrzyni igrzysk paraolimpijskich w Tokio, Róża Kozakowska.
Sport to dla mnie przede wszystkim siła, która dopinguje do pokonywania codziennych przeszkód. Nawet tych niewielkich, banalnych. Takich, które z czasem mogą się zamienić w większe. Uczy też cierpliwości i pokory. Pokazuje, że ciężka praca i determinacja prowadzą nie tylko do szczęścia, ale także do spełnienia wszelkich marzeń – mówi Kozakowska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dodatkowo, marka ogłosiła właśnie współpracę z dwoma innymi sportowcami – Mistrzynią Europy Juniorów – Laurą Bernat oraz chodziarzem i mistrzem olimpijskim z Tokio – Dawidem Tomalą. W kampanii biorą udział wszyscy ambasadorzy marki, aktywnie się w nią włączając. Wywiady ze sportowcami można przeczytać w dedykowanym serwisie utworzonym na decathlon.noizz.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Serwis promowany jest m.in. za pomocą QR kodu na nośnikach citylight oraz na muralu stworzonym przy ulicy Zamoyskiego 26a w Warszawie.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń. Media planuje i kupuje dom mediowy Mediacom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.