Znajdziesz lepszą pracę
Monster, główna postać kampanii, jest ucieleśnieniem nowych możliwości serwisu z ofertami pracy. Monster ma wspierać wszystkich poszukujących w znalezieniu pracy, na jaką zasługują – mówi o głównych założeniach kampanii Joanna Żukowska z serwisu Monster Polska. Monster wyczuwa potencjał oraz talenty kandydatów. Wie, na co ich stać. Dlatego idealnie dopasowuje kandydatów do firm, które poszukują pracowników – dodaje.
Zobacz również
Monster Polska podkreśla zmiany w poszukiwaniu pracy również przez używane hasła. Z jednej strony „poluje” dla kandydatów na najlepszą pracę, a z drugiej w imieniu firm poszukujących pracowników „wyrusza na łowy” talentów – by zdobyć idealnego pracownika.
Wraz ze startem kampanii serwis zwiększa liczbę ofert pracy na stronie do 20 tys. w Polsce i ponad 200 tys. za granicą. Serwis oferuje swój międzynarodowy zasięg w znalezieniu pracy bądź pracownika, zwracając jeszcze większą uwagę na pożądane kwalifikacje i umiejętności.
Kampania odpowiedzią na zmiany na rynku pracy
Zmiany w serwisie Monster Polska są odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynku zatrudnienia, który wkracza w nową erę. Pracownicy przestali oczekiwać od firm jedynie wysokich zarobków. Chcą wykonywać pracę ważną i potrzebną, która będzie miała wpływ na otaczający świat. Potrzebują poczucia misji, satysfakcji i spełnienia na polu zawodowym. Coraz częściej mają duże ambicje. Są wykwalifikowani i szybko przystosowują się do nowych warunków, przez co są gotowi zmieniać pracę dla rozwoju własnej kariery. Jednocześnie duże oczekiwania sprawiają, że pracownicy mają poczucie, że ich potencjał nie jest w pełni wykorzystywany. Zmiany zachodzące w serwisie są odpowiedzią na potrzeby i wysokie ambicje pracowników.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zasięg kampanii
Kampania wizerunkowa ruszy w styczniu jednocześnie w Polsce, Czechach i na Węgrzech z wykorzystaniem działań w Internecie, spotów radiowych i reklamy outdoorowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing