Szeroka oferta torebek i galanterii skórzanej to idealna okazja na zaopatrzenie się w świąteczne upominki lub prezent dla samego siebie. Aby zadbać o najdrobniejsze detale, wszystkie produkty zostały wykonane ręcznie, z najwyższej jakości włoskiej skóry. Najnowsza kolekcja stanowi nietuzinkowe połączenie nowoczesności i klasycznej elegancji, a ponadczasowe wzory posłużą przez lata. Produkty zostały wykonane aż z sześciu różnych rodzajów skóry – z połyskiem lub klasycznej, lizard, nappa, saffiano czy pikowanej. W propozycji od marki Wittchen znajdziemy 21 modeli torebek – dostępnych w różnych rozmiarach i kolorach, 8 wzorów rękawiczek, 11 portfeli oraz 3 wersje pasków dla mężczyzn. Nowością i hitem oferty są zdecydowanie damskie nerki – w dwóch wersjach kolorystycznych – klasycznej czerni i nieco odważniejszej czerwieni.
– To już kolejny rok naszej współpracy z Lidl Polska. Cieszymy się, że ponownie możemy zaproponować klientom sieci szeroką ofertę, w której z pewnością każdy znajdzie atrakcyjny dla siebie model. Tym razem postanowiliśmy wprowadzić do naszej oferty nowość – damskie nerki, które cieszą się dużą popularnością. Klienci będą mogli wybierać spośród 43 produktów, wykonanych z 6 rodzajów najwyższej jakości skóry włoskiej. Mamy także nadzieję, że nasza oferta ułatwi wielu osobom pierwsze poszukiwania idealnego świątecznego prezentu dla bliskich – podkreśla Monika Wittchen, wiceprezes Zarządu Wittchen.
Zobacz również
Zwolennikom klasycznych rozwiązań, z pewnością przypadną do gustu torby wykonane ze skóry z połyskiem oraz klasycznej, które podkreślają szyk i elegancję każdej stylizacji. Z kolei miłośnikom bardziej wyrazistych stylizacji, dedykowane są produkty ze skóry lizard – ta wyjątkowa faktura, nada prostym modelom oryginalny charakter. Skóra saffiano cechuje się niezwykłą wytrzymałością i odpornością na zarysowania, a modele z nappy gwarantują luksusową miękkość i piękny wygląd przez długie lata.
Oferta dostępna będzie od soboty, 14 listopada, we wszystkich sklepach stacjonarnych Lidl do wyczerpania zapasów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach