Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Nowa kolekcja Sprandi „Clebrate Nature” została stworzona w hołdzie przyjaźni

Wszędzie dobrze, ale z przyjaciółmi ze szkoły najlepiej! Celebruj ideę przyjaźni wspólnie ze Sprandi i Disney! Przecież Ty i Twoja paczka jesteście nierozłączni jak Mickey and Friends. Teraz z kolekcją „Celebrate nature” możecie wyrazić to jeszcze lepiej!
O autorze
0 min czytania 2022-08-23

Celebruj przyjaźń wspólnie z marką CCC i bohaterami Disney’a. Specjalnie dla Ciebie i Twojej paczki marka CCC przygotowała wyjątkową kolekcję z postaciami z ulubionych kreskówek. Idea tego wyjątkowego manifestu zrodziła się z okazji obchodzonego w lipcu Międzynarodowego Dnia Przyjaźni. Ty i Twoi najbliżsi możecie świętować go cały rok!

Nowa kolekcja „Clebrate Nature” została stworzona w hołdzie przyjaźni, by spędzać wspólny, wyjątkowy czas na łonie natury. Obuwie i akcesoria wchodzące w jej skład zostały częściowo wykonane z materiałów z recyclingu. Torby i plecaki, stylowe sneakersy, wzorzyste tenisówki czy akcesoria z wizerunkiem Mickey and Friends – które z nich wybierzesz dla siebie i swoich najlepszych przyjaciół?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcja „Celebrate nature” dostępna jest w salonach stacjonarnych, aplikacji mobilnej i na ccc.eu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się