Firma Procter&Gamble Polska, właściciel marki Old Spice, przedstawia najnowszą odsłonę kampanii promującej kosmetyki z linii Old Spice Captain. Kontekstowe murale, które nawiązują do kultowej kampanii sprzed lat, mają za zadanie odświeżyć sztandarową linię marki oraz podkreślić hasło Stay Fresh 24/7. Za koncepcję odpowiada Feeders Agency.
W ramach nowej kampanii outdoorowej, w maju i czerwcu murale można dostrzec w przestrzeni miejskiej największych aglomeracji w Polsce – m.in. w Warszawie, Gdyni, Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach. Celem działań jest pokazanie świeżości jako głównego benefitu produktów Old Spice w kontekście najpopularniejszych miejsc spotkań w danym mieście. Kampania skierowana jest do osób, które lubią spędzać aktywnie czas i chcą być Fresh 24/7.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
W Polsce marka Old Spice nadal kojarzy się z głównym hasłem popularnej reklamy sprzed kilku lat Siedzę na koniu. W oparciu o ten insight i silnie zakorzeniony w umysłach odbiorców wizerunek, w obecnej kampanii marka chce pokazać w odmieniony sposób, że niezależnie od tego, gdzie jesteś produkty Old Spice zapewnią Ci świeżość 24/7. I tak mural w Gdyni obrazuje hasło Siedzę na plaży, w Katowicach jest to Siedzę na Mariackiej, w Warszawie na Schodkach, w Poznaniu Siedzę na kontenerach a we Wrocławiu Siedzę na Wyspie”.
– Komunikacja Old Spice’a od zawsze była bardzo wyrazista, z czego jesteśmy bardzo dumni. Nawiązując do naszej najbardziej klasycznej reklamy, chcemy zbliżyć się do mieszkańców poszczególnych miast umieszczając ją w kontekście miejsc, które znają i chętnie spędzają tam czas z przyjaciółmi. Bo gdzie jak nie w takich miejscach, uczucie świeżości jest bardziej potrzebne? – mówi Aleksandra Atlabachew, Senior Brand Manager Central Europe.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Za realizację oraz big idea odpowiada Feeders Agency. Jest to kolejny element kampanii dla Old Spice, za którą odpowiada agencja. Planowaniem oraz zakupem powierzchni reklamowej zajął się EssenceMediacom. Za wykonanie murali odpowiadają firmy: Braughman, Good Looking Studio, Traffic&Media we współpracy z WakeUpTime oraz Gigaboard.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Old Spice wykorzystuje deepfake w reklamie z młodym Dolphem Lundgrenem
Szwedzki aktor Dolph Lundgren pojawił się w reklamie Old Spice jako bohater filmu akcji. Do zaprezentowania wizerunku gwiazdy kina sprzed kilkudziesięciu lat marka wykorzystała technologię deepfake.