Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Nowa odsłona magazynu Warsaw Business Journal

Grupa mediowa Valkea, wydawca anglojęzycznego miesięcznika biznesowego Warsaw Business Journal Observer, przeprowadziła relaunch magazynu, zmieniając nazwę na Warsaw Business Journal i odświeżając identyfikację graficzną. Funkcję redaktora naczelnego objął dotychczasowy wydawca Morten Lindholm.
O autorze
1 min czytania 2017-03-13

Zmiany w magazynie podkreśla nowa szata graficzna, o przejrzystym układzie treści, bardziej eleganckiej okładce, stonowanym układzie zajawek i nowym logotypie, który nawiązuje do wydawanego w poprzednich latach tygodnika Warsaw Business Journal. Treści i materiały graficzne umieszczone są w nowoczesny i przejrzysty sposób. Zawartość obejmuje autorskie treści, opracowania i wywiady o tematyce biznesowej. Uzupełnia i rozszerza newsy publikowane na stronie internetowej www.wbj.pl.

Nowe wydanie pisma w największym stopniu skupione jest na sektorze nieruchomości, energii, zmian na rynku pracy, rozwoju technologii, social mediów oraz tematyce lifestyle’u. Eksperckie komentarze na łamach pisma prezentują liczni specjaliści z zakresu nieruchomości, prawa czy tzw. inteligentnych miast, czyli takich, które wykorzystują technologie informacyjno-komunikacyjne m.in. w celu zwiększenia interaktywności i wydajności infrastruktury miejskiej oraz do podniesienia świadomości mieszkańców.

Polska jest doskonałym przykładem tzw. success story. Naszym głównym celem jest pokazywanie światu ważnych i interesujących treści na temat polskiego biznesu, gospodarki i ludzi. Chcemy przedstawiać naszym czytelnikom wydarzenia, historie, firmy i osoby, które z sukcesem tworzą polski rynek. Poprzez dogłębne analizy i rozmowy z liderami biznesu omawiamy najważniejsze trendy i kluczowe sektory polskiej gospodarki” – powiedział Morten Lindholm, redaktor naczelny Warsaw Business Journal.

Miesięcznik, wraz z rocznikami „Book of Lists”, „Made in Poland” i „Investing in Poland”, wchodzi w skład grupy tytułów biznesowych wydawanych pod obecnym od ponad dwudziestu lat na polskim rynku brandem Warsaw Business Journal Group. Dystrybuowany jest w największych sieciach sprzedaży detalicznej oraz na najważniejszych wydarzeniach gospodarczo-ekonomicznych w kraju i za granicą, m.in. MIPIM, CEEQA, EXPO REAL, EFNI, Europejskim Kongresie Gospodarczym czy Forum Ekonomicznym w Krynicy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj