Nowa odsłona magazynu Warsaw Business Journal

Grupa mediowa Valkea, wydawca anglojęzycznego miesięcznika biznesowego Warsaw Business Journal Observer, przeprowadziła relaunch magazynu, zmieniając nazwę na Warsaw Business Journal i odświeżając identyfikację graficzną. Funkcję redaktora naczelnego objął dotychczasowy wydawca Morten Lindholm.
O autorze
1 min czytania 2017-03-13

Zmiany w magazynie podkreśla nowa szata graficzna, o przejrzystym układzie treści, bardziej eleganckiej okładce, stonowanym układzie zajawek i nowym logotypie, który nawiązuje do wydawanego w poprzednich latach tygodnika Warsaw Business Journal. Treści i materiały graficzne umieszczone są w nowoczesny i przejrzysty sposób. Zawartość obejmuje autorskie treści, opracowania i wywiady o tematyce biznesowej. Uzupełnia i rozszerza newsy publikowane na stronie internetowej www.wbj.pl.

Nowe wydanie pisma w największym stopniu skupione jest na sektorze nieruchomości, energii, zmian na rynku pracy, rozwoju technologii, social mediów oraz tematyce lifestyle’u. Eksperckie komentarze na łamach pisma prezentują liczni specjaliści z zakresu nieruchomości, prawa czy tzw. inteligentnych miast, czyli takich, które wykorzystują technologie informacyjno-komunikacyjne m.in. w celu zwiększenia interaktywności i wydajności infrastruktury miejskiej oraz do podniesienia świadomości mieszkańców.

Polska jest doskonałym przykładem tzw. success story. Naszym głównym celem jest pokazywanie światu ważnych i interesujących treści na temat polskiego biznesu, gospodarki i ludzi. Chcemy przedstawiać naszym czytelnikom wydarzenia, historie, firmy i osoby, które z sukcesem tworzą polski rynek. Poprzez dogłębne analizy i rozmowy z liderami biznesu omawiamy najważniejsze trendy i kluczowe sektory polskiej gospodarki” – powiedział Morten Lindholm, redaktor naczelny Warsaw Business Journal.

Miesięcznik, wraz z rocznikami „Book of Lists”, „Made in Poland” i „Investing in Poland”, wchodzi w skład grupy tytułów biznesowych wydawanych pod obecnym od ponad dwudziestu lat na polskim rynku brandem Warsaw Business Journal Group. Dystrybuowany jest w największych sieciach sprzedaży detalicznej oraz na najważniejszych wydarzeniach gospodarczo-ekonomicznych w kraju i za granicą, m.in. MIPIM, CEEQA, EXPO REAL, EFNI, Europejskim Kongresie Gospodarczym czy Forum Ekonomicznym w Krynicy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj