“Nowa perspektywa miasta” w kampanii Nike Roshe 2 od 180heartbeats + JUNG v. MATT

Agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT stworzyła aktywację promującą nowy model kultowych miejskich butów Nike Roshe - Nike Roshe 2. Kampania działała pod hasłem „Nowa perspektywa miasta”. Osią kampanii była strona www.nike.com oraz streetview experience zlokalizowane na www.perspektywamiasta.pl...
O autorze
1 min czytania 2016-10-21

…na której przewodnicy Roshe 2 oprowadzali wirtualnie po Warszawie – każdy ze swojej perspektywy. Stronę promowały posty, podobnie jak ona sama, wykonane w technologii 360 stopni.

Przewodnikami Roshe 2 zostali Kasia Wolska, Nike Master Trainer, znana z tego, że nie odpuszcza ani sobie, ani innym; oraz Piotr „Vienio” Więcławski – legenda polskiego hip-hopu. Oboje związani z Warszawą, oboje w Warszawie zakochani i znający ją od podszewki.

„Jestem fanem kampanii, które mimo, iż korzystają z globalnych strategii, jednocześnie mogą stać się w stu procentach lokalne i tutaj działać. Wirtualna Warszawa z perspektywy Wolskiej i Vienia to wyjątkowy storytelling, który przez technologię dał millenialsom szansę sięgnięcia w głąb historii, które znają powierzchownie.” – mówi Bartłomiej Walczuk, Associate Creative Director ze 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Jednak strona www i wirtualne spacery to nie wszystko. W ramach kampanii można było również wybrać się na jak najbardziej realny, pełen niespodzianek spacer po Warszawie z Przewodnikami Roshe 2.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Punktem kulminacyjnym aktywacji był event zorganizowany przez agencję Get Wow Events & Media we współpracy z magazynem KMAG, który odbył się w przestronnych wnętrzach Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Stworzona specjalnie na to wydarzenie unikalna scenografia była zabawą z perspektywą i podkreślała wielowymiarowość modelu Nike Roshe 2.

Podczas imprezy można było spojrzeć na Warszawę z zupełnie innej perspektywy dzięki unikalnemu doświadczeniu VR, które było również dostępne w sklepie Worldbox przy warszawskim Nowym Świecie. Ci, którzy oglądając miasto z nowej perspektywy zachowali spokój mistrza zen, mogli wygrać najnowszy model Nike Roshe 2.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się