Do zadań 2increatives należało m.in. produkcja wizerunkowej sesji zdjęciowej oraz kreacja dedykowanych materiałów wideo, zdjęcia wykonał fotograf KRYSTIAN LIPIEC/Bulletproof Warsaw, a video stworzył duet filmowy HOLA HOLA FILMS.
delio to nowa marka wchodząca w skład spółki Lite e-Commerce z grupy Żabka, która jesienią 2021 uruchomiła usługę Jush umożliwiającą dokonywanie zakupów spożywczych online z dowozem w 15 minut. delio stawia na lokalność i sezonowość. Oferuje szeroki wybór produktów produktów bio, eko oraz wegetariańskich, wegańskich a nawet bezglutenowych. Elementami wyróżniającymi delio na tle konkurencji są przede wszystkim bardzo konkurencyjne ceny i szybkość dostawy. Dodatkowym wyróżnikiem jest dbałość o środowisko. Z tego też względu delio stosuje opakowania biodegradowalne oraz wielokrotnego użytku, a dostawy realizowane są skuterami elektrycznymi, ograniczając tym samym ślad węglowy.
Zobacz również
Celem delio jest komfort klienta, sprawność i wygoda zakupów, dlatego zamówienia funkcjonują w modelu same day delivery, co oznacza, że dostarczane są nawet w niecałe 2 godziny od momentu ich złożenia, w godzinach 7:00-23:00. Klienci delio mogą wybierać spośród ponad 3 tysięcy zdrowych produktów z całego świata, a oferta stale się powiększa.
Na ulicach Warszawy, a już wkrótce i w innych dużych miastach w Polsce, można szukać charakterystycznych skuterów, którymi realizowane są dostawy delio.
Współpraca z delio to dla nas ważny krok w rozwoju działań agencyjnych i pracy z markami z obszaru e-commerce. Dzięki tej współpracy miałyśmy możliwość kształtowania wizerunku firmy na pierwotnym etapie, jeszcze przed wkroczeniem na rynek – mówi Yanina Trapachka, CEO & Creative Director 2increatives.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing