Nowa platforma e-grocery delio dołączyła do klientów agencji 2increatives

Do grona klientów 2increatives dołącza delio - nowy serwis na polskim rynku e-grocery. Agencja była odpowiedzialna za opracowanie kampanii reklamowej, stworzonej na potrzeby launchu marki na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2022-04-06

Do zadań 2increatives należało m.in.  produkcja wizerunkowej sesji zdjęciowej oraz kreacja  dedykowanych materiałów wideo, zdjęcia wykonał  fotograf KRYSTIAN LIPIEC/Bulletproof Warsaw,  a video stworzył duet filmowy HOLA HOLA FILMS.

delio to nowa marka wchodząca w skład spółki Lite e-Commerce  z grupy Żabka, która jesienią 2021 uruchomiła usługę Jush umożliwiającą dokonywanie zakupów spożywczych online z dowozem  w 15 minut. delio stawia na lokalność i sezonowość. Oferuje szeroki wybór produktów produktów bio, eko oraz wegetariańskich,  wegańskich a nawet bezglutenowych. Elementami wyróżniającymi  delio na tle konkurencji są przede wszystkim bardzo  konkurencyjne ceny i szybkość dostawy. Dodatkowym wyróżnikiem  jest dbałość o środowisko. Z tego też względu delio stosuje opakowania biodegradowalne oraz wielokrotnego użytku, a dostawy realizowane są skuterami elektrycznymi, ograniczając tym samym  ślad węglowy.

Celem delio jest komfort klienta, sprawność  i wygoda zakupów, dlatego zamówienia funkcjonują w modelu same day delivery, co oznacza, że dostarczane są nawet w niecałe  2 godziny od momentu ich złożenia, w godzinach 7:00-23:00.  Klienci delio mogą wybierać spośród ponad 3 tysięcy zdrowych  produktów z całego świata, a oferta stale się powiększa.

Na ulicach Warszawy, a już wkrótce i w innych dużych miastach  w Polsce, można szukać charakterystycznych skuterów, którymi  realizowane są dostawy delio. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca z delio to dla nas ważny krok w rozwoju działań  agencyjnych i pracy z markami z obszaru e-commerce.  Dzięki tej współpracy miałyśmy możliwość kształtowania  wizerunku firmy na pierwotnym etapie, jeszcze przed  wkroczeniem na rynek – mówi Yanina Trapachka, CEO & Creative Director 2increatives.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się