Nowa platforma nawiązuje do rozwiązań, które bardzo dobrze sprawdziły się w komunikacji głównej linii abonamentowej. Format przygotowany dla Plusa na Kartę ma jednak swój własny, unikalny styl i bohaterów. Całość jest realizowana w charakterystycznym formacie mokumentu, do którego przyzwyczaił nas już Plus od kuchni, pod czujnym okiem tego samego reżysera, Maćka Bochniaka.
Historie oparte zostały na codziennych sytuacjach z jakimi spotykają się klienci ofert na kartę.
Zobacz również
W nowym formacie poznajemy dwie postacie: Mariannę (Marianna Zydek) i Maćka (Maciek Musiałowski) – charakterystyczne osobowości, które staną się bohaterami opowieści o marce. Maciek jest stałym klientem niewielkiego osiedlowego sklepiku, w którym sprzedawczynią jest Marianka. W każdej odsłonie obserwujemy, co nowego dzieje się w życiu Maćka oraz jak w realizacji nowych pomysłów i planów pomaga mu oferta od Plusa na Kartę. Maćkowi w punkcie sprzedaży towarzyszą również inni klienci.
Nowa platforma komunikacji Plusa na Kartę pojawi się w mediach począwszy od czerwca br. Za stworzenie koncepcji kreatywnej platformy i najnowszą kampanię odpowiada agencja Freundschaft. Niebawem zobaczymy kolejne odsłony nowego formatu reklamowego.
Spot do obejrzenia poniżej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Metryczka kampanii:
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
Zarządzający projektem po stronie klienta: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk, Małgorzata Dzięgielewska-Sojka, Rafał Kawecki
Dom produkcyjny: TFP
Agencja: Freundschaft
Reżyser: Maciek Bochniak
Postprodukcja: Televisor
Media: TV, Online, Radio, CLP, BTL
PS Nowi bohaterowie w komunikacji marki Plus
W najnowszych spotach sieci Plus u boku Wojtka Mecwaldowskiego pojawią się nowi bohaterowie: Anna Smołowik i Filip Orliński i pojawią się w każdej kolejnej odsłonie kampanii operatora. Będziemy ich podglądać w codziennej pracy, obserwując wyzwania, z jakimi spotykają się w salonie Plusa.