Nowa platforma nawiązuje do rozwiązań, które bardzo dobrze sprawdziły się w komunikacji głównej linii abonamentowej. Format przygotowany dla Plusa na Kartę ma jednak swój własny, unikalny styl i bohaterów. Całość jest realizowana w charakterystycznym formacie mokumentu, do którego przyzwyczaił nas już Plus od kuchni, pod czujnym okiem tego samego reżysera, Maćka Bochniaka.
Historie oparte zostały na codziennych sytuacjach z jakimi spotykają się klienci ofert na kartę.
Zobacz również
W nowym formacie poznajemy dwie postacie: Mariannę (Marianna Zydek) i Maćka (Maciek Musiałowski) – charakterystyczne osobowości, które staną się bohaterami opowieści o marce. Maciek jest stałym klientem niewielkiego osiedlowego sklepiku, w którym sprzedawczynią jest Marianka. W każdej odsłonie obserwujemy, co nowego dzieje się w życiu Maćka oraz jak w realizacji nowych pomysłów i planów pomaga mu oferta od Plusa na Kartę. Maćkowi w punkcie sprzedaży towarzyszą również inni klienci.
Nowa platforma komunikacji Plusa na Kartę pojawi się w mediach począwszy od czerwca br. Za stworzenie koncepcji kreatywnej platformy i najnowszą kampanię odpowiada agencja Freundschaft. Niebawem zobaczymy kolejne odsłony nowego formatu reklamowego.
Spot do obejrzenia poniżej.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Metryczka kampanii:
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
Zarządzający projektem po stronie klienta: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk, Małgorzata Dzięgielewska-Sojka, Rafał Kawecki
Dom produkcyjny: TFP
Agencja: Freundschaft
Reżyser: Maciek Bochniak
Postprodukcja: Televisor
Media: TV, Online, Radio, CLP, BTL
PS Nowi bohaterowie w komunikacji marki Plus
W najnowszych spotach sieci Plus u boku Wojtka Mecwaldowskiego pojawią się nowi bohaterowie: Anna Smołowik i Filip Orliński i pojawią się w każdej kolejnej odsłonie kampanii operatora. Będziemy ich podglądać w codziennej pracy, obserwując wyzwania, z jakimi spotykają się w salonie Plusa.