Nowa poczekalnia dla pacjentów Szpitala Bródnowskiego w Warszawie dzięki firmie JYSK

JYSK Polska po raz kolejny zaangażował się w akcję, której celem jest charytatywne wsparcie placówki zdrowia oraz jej pacjentów. Firma przekazała meble i inne artykuły wyposażenia, dzięki którym poczekalnia kardiologiczna w Szpitalu Bródnowskim w Warszawie zyskała zupełnie odmieniony wygląd.
O autorze
1 min czytania 2019-07-25

JYSK Polska wielokrotnie już dowiódł, iż działania prospołeczne leżą w głównym obszarze funkcjonowania firmy. Wśród licznych aktywności podejmowanych w tym zakresie, ważne miejsce zajmuje pomoc placówkom zdrowia, które często nie dysponują odpowiednimi środkami do zapewnienia pacjentom komfortu w procesie leczenia.

Tym razem, JYSK Polska wspomógł warszawski Szpital Bródnowski. Pacjenci, oczekujący na wyniki badań czy wizytę u kardiologa, będą przyjemnie zaskoczeni nową aranżacją poczekalni. Nie przypomina już ona tego typu przestrzeni w publicznej placówce zdrowia. Nowoczesne, wygodne meble i dodatki tworzą przyjazny, domowy klimat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Współpraca z firmą JYSK Polska to dla nas ogromna radość. Wszystko przebiegło w pełni profesjonalnie, a teraz nasi pacjenci mogą korzystać z tego wyjątkowego jak na warunki szpitalne miejsca. Bardzo się cieszę, gdyż te nierzadko trudne dla nich chwile oczekiwania, teraz mogą spędzić w wygodnym i estetycznie urządzonym miejscu – mówi Piotr Gołaszewski, rzecznik Szpitala Bródnowskiego.

JYSK Polska już wcześniej wspierał tę warszawską placówkę zdrowia, przekazując poduszki i kołdry dla pacjentów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W odnowienie i rearanżację poczekalni, w ramach wolontariatu zaangażowali się pracownicy JYSK.

– My po prostu lubimy pomagać. Zdajemy sobie sprawę z tego, że przy ograniczonych środkach, jakimi dysponują publiczne placówki zdrowia, aranżacja poczekalni z pewnością nie jest priorytetem. Dołożyliśmy wszelkich starań, by ta przestrzeń była wygodna, ale też – by osoby oczekujące po prostu dobrze się tu czuły. Wierzymy w to, że nasze działanie będzie miało wymierny i pozytywny wpływ na samopoczucie pacjentów szpitala. Dla nas – pracowników JYSK – to ogromna satysfakcja – mówi Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor komunikacji i PR JYSK Polska.