JYSK Polska wielokrotnie już dowiódł, iż działania prospołeczne leżą w głównym obszarze funkcjonowania firmy. Wśród licznych aktywności podejmowanych w tym zakresie, ważne miejsce zajmuje pomoc placówkom zdrowia, które często nie dysponują odpowiednimi środkami do zapewnienia pacjentom komfortu w procesie leczenia.
Tym razem, JYSK Polska wspomógł warszawski Szpital Bródnowski. Pacjenci, oczekujący na wyniki badań czy wizytę u kardiologa, będą przyjemnie zaskoczeni nową aranżacją poczekalni. Nie przypomina już ona tego typu przestrzeni w publicznej placówce zdrowia. Nowoczesne, wygodne meble i dodatki tworzą przyjazny, domowy klimat.
Zobacz również
– Współpraca z firmą JYSK Polska to dla nas ogromna radość. Wszystko przebiegło w pełni profesjonalnie, a teraz nasi pacjenci mogą korzystać z tego wyjątkowego jak na warunki szpitalne miejsca. Bardzo się cieszę, gdyż te nierzadko trudne dla nich chwile oczekiwania, teraz mogą spędzić w wygodnym i estetycznie urządzonym miejscu – mówi Piotr Gołaszewski, rzecznik Szpitala Bródnowskiego.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
JYSK Polska już wcześniej wspierał tę warszawską placówkę zdrowia, przekazując poduszki i kołdry dla pacjentów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W odnowienie i rearanżację poczekalni, w ramach wolontariatu zaangażowali się pracownicy JYSK.
– My po prostu lubimy pomagać. Zdajemy sobie sprawę z tego, że przy ograniczonych środkach, jakimi dysponują publiczne placówki zdrowia, aranżacja poczekalni z pewnością nie jest priorytetem. Dołożyliśmy wszelkich starań, by ta przestrzeń była wygodna, ale też – by osoby oczekujące po prostu dobrze się tu czuły. Wierzymy w to, że nasze działanie będzie miało wymierny i pozytywny wpływ na samopoczucie pacjentów szpitala. Dla nas – pracowników JYSK – to ogromna satysfakcja – mówi Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor komunikacji i PR JYSK Polska.