Nowa realizacja OPCOM dla Otodom

W połowie stycznia rozpoczęła się kampania reklamowa Otodom, zrealizowana przez agencję OPCOM.
O autorze
0 min czytania 2017-01-27

Kampania przebiega pod hasłem „Szukaj tam, gdzie lubisz”. Sama kreacja dotyczy reklamy aplikacji, która aktualizując lokalizacje automatycznie wyszukuje ogłoszenia nieruchomości w pobliżu.

W kampanii wykorzystaliśmy autobusy i tramwaje Miejskich Przedsiębiorstw Komunikacyjnych w: Warszawie, Szczecinie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Bydgoszczy, Gorzowie Wielkopolskim, Poznaniu, Częstochowie oraz miastach Górnego Okręgu Przemysłowego, umieszczając grafiki na szybach i wiatrołapach wewnątrz pojazdów.

Za zakup mediów do realizacji kampanii odpowiedzialny był dom mediowy Infinity Media.

Kampania potrwa do początku lutego 2017.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj