„Stylowa rewolucja” to hasło kampanii, która realizowana jest przez markę ŠKODA w telewizji oraz digitalu, a także social mediach i w punktach dealerskich.
Pełen dynamiki i koloru spot ŠKODY FABIA pokazuje istotę tytułowej „Stylowej rewolucji”. To przede wszystkim design, który przyciąga spojrzenia oraz zachwycające wyposażenie i komfortowe, przestronne wnętrze. Nowa FABIA jest pewna siebie, a jednocześnie przystępna. Dynamiczna, ale elegancka. Zachwyca w każdej roli, zarówno w mieście jak i poza nim. Nowa FABIA imponuje również poziomem bezpieczeństwa – model zdobył pięć gwiazdek w teście Euro NCAP. Osiągnięty wynik plasuje samochód wśród najbezpieczniejszych pojazdów w swojej klasie.
Zobacz również
– Nowa generacja naszego bestsellerowego modelu FABIA to prawdziwa rewolucja – nie tylko stylistyczna. Designerskie wykończenie spotyka się tu z nowoczesnymi technologiami. Nowa FABIA jest nie tylko dopracowana w najdrobniejszych szczegółach w warstwie wizualnej, zgodnie z najnowszym językiem stylistycznym, ale przede wszystkim bezpieczna i innowacyjna – podkreśla Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu ŠKODA Polska.
Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji, digitalu, social mediach oraz w punktach dealerskich. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing