Nowa strona CSR Providenta

Provident Polska wystartował z nową stroną internetową społecznej odpowiedzialności biznesu. Witryna, dostępna pod adresem www.csr-provident.pl, w przejrzysty sposób przedstawia działalność spółki w obszarze CSR.
O autorze
1 min czytania 2014-07-11

Jej głównym zadaniem jest zebranie i pokazanie w jednym miejscu szerokiego spektrum działań, inicjatyw oraz projektów związanych z odpowiedzialnym biznesem w Providencie. Za kreację i wdrożenie serwisu www odpowiedzialny był zespół BrainJuice Interactive, działający w ramach BrainJuice Group.

Biuro do spraw CSR Provident Polska przygotowało nową, obrazową witrynę internetową www.csr-provident.pl. Serwis został dostosowany do zmian, jakie firma wprowadza w podejściu do odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa. Nowostworzona strona internetowa ma skupiać szerokie grono odbiorców, a wśród nich: Klientów, Pracowników, Doradców Klienta, społeczności lokalne, organizacje pozarządowe i wszystkich zainteresowanych tematyką CSR oraz działalnością Providenta w tym obszarze. Kolorowa grafika oraz przejrzysty układ strony sprawiają, że zamieszczone informacje są łatwo dostępne i czytelne.

Na nowej stronie można znaleźć bieżące informacje o aktywnościach podejmowanych przez firmę w obszarze odpowiedzialnego biznesu. Witryna zawiera wszystkie wiadomości dotyczące społecznych programów Providenta realizowanych w ramach strategii CSR. Strona przejrzyście przedstawia wszystkie obszary zrównoważonego rozwoju, w których firma dobrowolnie przeciwdziała niekorzystnym zjawiskom społecznym. Nowa odsłona witryny ma na celu komunikowanie odpowiedzialnej działalności społecznej firmy. Na stronie zamieszczony został również słowniczek pojęć CSR, który pozwoli czytelnikowi lepiej zrozumieć społeczną działalność spółki. Kontakt z Biurem ds. CSR Provident Polska został ułatwiony poprzez wprowadzony formularz kontaktowy.

Z przyjemnością oddajemy w Państwa ręce nowy serwis internetowy poświęcony Społecznej Odpowiedzialności Provident Polska. Mamy nadzieję, że efekt wsłuchiwania się w opinie naszych pracowników, doradców klienta, klientów oraz partnerów szukających konkretnych informacji będzie dla Państwa zadowalający. Liczymy, że nowy układ strony przypadnie Państwu do gustu, a nawigacja w przystępny sposób ułatwi wyszukiwanie informacji. Wierzymy, że dzięki różnorodnym treściom przybliżymy Państwu szerokie spektrum projektów i inicjatyw CSR w Provident Polska – powiedział Łukasz Smolarek, Kierownik ds. CSR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za stworzenie serwisu odpowiedzialny był zespół BrainJuice Interactive, działający w ramach BrainJuice Group. W ramach projektu opracowano architekturę informacji serwisu, makiety, kreacje graficzne oraz wdrożono system zarządzania treścią.

BrainJuice Group współpracował już wcześniej z Provident Polska przy budowie strony korporacyjnej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Temat społecznej odpowiedzialności biznesu jest bardzo ważny gdyż przyświeca mu szczytny cel budowania relacji opartych na zaufaniu, dlatego też praca nad projektem była nie tylko wyzwaniem ale także przyjemnością. Ze swojej strony dołożyliśmy wszelkich starań, aby strona była przyjemna w odbiorze a zarazem funkcjonalna. Mamy nadzieję, że tak też będzie odbierana przez jej użytkowników – Krzysztof Kuwałek – prezes BrainJuice Group

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się