Dzięki technologii Responsive Web Design (RWD) można ją otworzyć na dowolnym urządzeniu. Strona automatycznie dopasowuje się do wielkości ekranu i różnych rozdzielczości.
Zobacz również
Od momentu wdrożenia nowej strategii, Getin Bank systematycznie zmienia i unowocześnia kolejne obszary działalności. Po wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej, zmianach w produktach, które zaowocowały m.in. powstaniem konta Getin UP, całkowitej zmianie podejścia do oddziałów bankowych i wprowadzeniu licznych, zaawansowanych technologicznie rozwiązań, przyszła pora na stworzenie spójnej z nowym wizerunkiem strony internetowej.
– Projektując stronę internetową, tak jak w przypadku naszych produktów, postawiliśmy na praktyczne rozwiązania i komfort użytkownika. Strona wpisuje się w najnowsze trendy user experience, jest przejrzysta i czytelna, zaprojektowana zgodnie z nową identyfikacją wizualną Getin Banku. Pozwala w prosty sposób dotrzeć do poszukiwanych treści i jest spójna z naszą strategią tworzenia wygodnych i użytecznych rozwiązań – mówi Julia Kohman-Kulisiewicz, Specjalista ds. Marketingu Getin Noble Bank.
Zgodnie z obecnym podejściem do tworzenia witryn internetowych, strona Getin Banku powstała w technologii Responsive Web Design (RWD). Oznacza to, że automatycznie dostosowuje się ona do różnych rozdzielczości. Dzięki czemu można ją przeglądać zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie czy też tablecie. Niezależnie od urządzenia, strona zachowuje wysoką jakość i łatwość nawigacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Projekt graficzny witryny opracował Huncwot, zaś za jego realizację odpowiadało Mindchili. W pracach nad stroną uczestniczyło też studio graficzne Getin Noble Banku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing