Drugi – poświęcony projektowaniu usług cyfrowych, zarządzany będzie przez Piotra Wawrzyniaka, który objął stanowisko Head of Design.
Nowi Dyrektorzy Kreatywni K2 będą dbali o tworzenie wartościowych kampanii – od momentu powstania pomysłu po jego realizację. Head of Design K2 zaś będzie odpowiadał za wysokiej jakości design usług cyfrowych takich jak serwisy internetowe, serwisy transakcyjne, aplikacje mobilne itp.
Zobacz również
Jakub Sagan z branżą związany od niemal 10 lat na koncie ma ponad 25 nagród, w tym 2 zwycięstwa w Cannes Young Creatives. Przez magazyn F5 został uznany za jednego z 10-ciu najzdolniejszych copywriterów młodego pokolenia. Kuba wierzy w ciężką pracę oraz to, że fundamentem każdej big idea jest prawda. Zarówno wobec siebie, swoich pracowników, jak i samego produktu.
Łukasz Szyszka zakochany w designie od lat, inspiracji szuka niemal 24h na dobę. Swoją pasję projektowania realizował w pracy dla takich firm jak Rolex (UK, FR, PL), Converse, Nike, VOLVO, Hyundai (UK) i in. W K2 od 3 lat, do tej pory jako Art. Director, rozwijał projekty, które nie tylko cieszyły oczy klientów, ale i pomagały im osiągnąć założone cele. Uważa, że świetny design tak właśnie działa.
Piotr Wawrzyniak z K2 związany jest „od zawsze”. Pracował dla większości dużych klientów agencji takich jak PZU, PKO BP, Volkswagen, IKEA, czy Coca Cola. We wszystkim, co robię, kieruję się tym, co definiuje mnie jako twórcę, projektanta – jest to moja wrażliwość i poczucie estetyki, którą raczej wyczuwam niż rozumiem – mówi o sobie Piotr. Jest przywiązany do szczegółów: czystości formy, właściwego doboru kolorów, odpowiedniej konstrukcji i innych elementów wpływających na odbiór całości.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing