Spot o nazwie “Talizman” to historia młodego chłopca, który zafascynowany jest kulturą i światem Indian. W prezencie od rodziców dostaje tytułowy talizman, który zdaje się mieć magiczną moc. Pewnego dnia Marcela ratuje z opresji starszy mężczyzna, a to sprawia, że chłopiec zaczyna dostrzegać wokół siebie ludzi potrzebujących pomocy. Spot, mimo że odbiega od zeszłorocznego konceptu, wzrusza na potęgę. Dajcie znać, czy Wam też popłynęła łezka…
Cała kampania prowadzona jest we współpracy ze „Szlachetną Paczką”, bo marka bardzo wspiera tę godną pochwały inicjatywę!
Zobacz również
Tegoroczne video również zostało wyreżyserowana przez Jespera Ericstama, a na etapie produkcji nad filmem pracowało aż 160 osób!
Jeśli ktoś z Was zapomniał lub, o dziwo!, nie widział zeszłorocznego spotu, którym zachwycały się nie tylko polskie media, przypominamy:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]