Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Nowa usługa lokowania produktu w Havas Media Group

Nowa technologia cyfrowego product placementu pozwala zmienić każdy przekaz telewizyjny w wyrafinowaną reklamę.
O autorze
1 min czytania 2015-12-03

Reklamodawców martwi rosnąca rzesza osób, które unikają tradycyjnej reklamy, dlatego te stają się coraz bardziej wyrafinowane. Nowa technologia, dostępna jako usługa w Havas Media Group i realizowana we współpracy z firmą Mirriad, umożliwia product placement skrojony na miarę odbiorców danego programu czy filmu.

Dzięki technologii, produkty lub marki mogą pojawić się w konkretnych scenach na zasadzie product placementu lub też, jako wzmocnienie przekazu, w formie reklamy wyświetlanej np. na ścianie w tle sceny. Technologia pozwala na lokowanie produktu w zależności od tego, do kogo skierowany jest przekaz tak, aby pasował do płci, wieku, a nawet przychodu grupy docelowej. Chodzi o to, żeby każdą markę pokazać w jak najlepszym kontekście, produkt nie tylko ma wyglądać dobrze, ale ma przede wszystkim przekazywać konkretną wartość z punktu widzenia reklamodawcy.