Do zadań agencji należało odświeżenie wyglądu serwisu www.iTaxi.pl, a także zmiana struktury strony, która została dostosowana do użytkowników mobilnych, czyli głównych odbiorców serwisu iTaxi.pl
Zmiana strony internetowej iTaxi.pl to kolejny krok, po gruntownych zmianach, jakie przechodzi Aplikacja Pasażera, w udoskonaleniu narzędzi wykorzystywanych przez naszych klientów do pozyskiwania informacji o usługach oferowanych przez iTaxi.pl, jak i o samej firmie. Przygotowując nową odsłonę witryny, kierowaliśmy się najnowszymi trendami w projektowaniu stron internetowych oraz wygodą użytkowników. Punktem wyjścia do prac nad projektem był widok mobilny i łatwość poruszania się w tym kanale, ponieważ korzysta z niego zdecydowana większość naszych klientów. Zależało nam na efekcie świeżości i nowoczesności. Dążyliśmy do tego, aby treści były prezentowane w jak najbardziej czytelnej i atrakcyjnej wizualnie formie. Udało się to osiągnąć m.in. dzięki zastosowaniu dużych ikon oraz odpowiedniemu rozmieszczeniu informacji na stronie – mówi Eliza Niemirska, dyrektor ds. komunikacji i PR.
Zobacz również
Jak podkreśla Przemysław Półtorak, digital director w MullenLowe Group,
Nowy serwis iTaxi.pl to nasza kolejna realizacja w tym roku, w której dostosowujemy rozwiązanie Klienta do obecnie panujących trendów w zakresie mobilnego UI i UX.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]